User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
SilverHyena
Secret Santa:
If you are having a hard time coming up with ideas because you can't stand bl (or nsfw stuff. Perfectly understandable), you can always draw one of my characters that I made for rp groups on Deviant Art. (My website link is my deviantart page) (I'd prefer one of my Republic City characters, Saya (http://silverhyena.deviantart.com/art/Saya-Profile-Copy-478865771) or Kou (http://silverhyena.deviantart.com/art/RC-Kou-361995599))

Just so you know...

Comics that aren't collabs:

-Amor Vincit Omnia
-What About Love?
-T.L.A.A.O.K.

Projects outside of Smackjeeves:

- Sacred Sand (http://lemmasoft.renai.us/forums/viewtopic.php?f=11&t=16993)
a bl visual novel (so, kind of a choose your own adventure novel with pictures)
  • Real Name
    Erin
  • Age
    29
  • Gender
    Female
Send Message
@YukixKamane1: He lost his swimming trunks. Sorry I left you in suspense so long. :P

@Remawolf: I actually like Ichiro x Takao best too. :P No promises on how it will all turn out in the end, but anything could happen. ;)
@Gazpachoxd: Me too! Nami is awesome! (I'm so glad she's finally getting a little screen time)

@R.O.-bot: Just a little bit. Nothing too drastic, but it should lead to some fun stuff next chapter. ;)
@LuffyHotCrazy93: Yup. Takao does that a lot unintentionally. :P He just doesn't really get that others might actually find him attractive.
Transitions... I should probably do them.
I looked at the date and suddenly it was the end of the month. :O So yeah... These pages are super rushed. Sorry about that. I did do them though so there's that. :P

@Gazpachoxd: Me too! Ichiro is so smug all the time it's fun to see him off his game! XD
@Hokova: True enough. It is definitely an unhealthy relationship and one I'd recommend people get out of immediately in real life. Story wise though, it gives me a lot to work with. ;)

@fujo/funda: Haha! I enjoy getting your play by plays! Did you reread it? (Since I know you've commented before) I guess you would have the time to do so since I'm so slow at updates. :/ (I wish I could just poof comic pages into existence. I'd use a genie wish on something like that)
@shadowknight19100: I know. I'm terrible. (I really need to get better at replying to messages.)

@Riaya: Aw! You're so sweet! Thank you for being so understanding! ^_^
I'm counting the cover as a page today. Sorry about that, folks. I just got super busy here at the end of the month and didn't have the motivation to pump out another regular page.
@YukixKaname1: Haha! I know, right? Sassy characters are the best. Rin is awesome! XD And who knows? It's terrible, right? Characters are always going and ignoring healthy relationships. (Probably because there's more of a story this way. Heh. That doesn't excuse the people who choose poorly in real life though. ;P)

@shadowknight19100: I'm going to message you as soon as I post these pages. Sorry for the delay.

@Kevin_Redcrow: Oh geez! Drunk Rin would be crazy! It's hard enough to handle him sober. Haha!

@fujo/funda: Mwhahaha! Yeeees! That was the desired reaction to that scene!
@YukixKaname1: Yup, yup. I know everyone being in love with him is a mary sue/gary stu trait, but it's Takao. :P I do think he's the type of person who would accidentally draw a bunch of people to him and not notice in the slightest. I also just like the idea of a good guy getting the attention he deserves. (What's with all these heroines liking jerks? :P)
Pot, meet kettle. (Rin is the clingy-est of all) :P
@YukixKaname1: Haha. You're right about that. Takao's too good for his own good. :P I'm glad it's not hard to see why someone would fall for him. XD (And I imagine most people can relate to the stage fright thing. I'm jealous of whoever can't.)

@Remawolf: Right?

@R.O.-bot: Hang in there, heart! :O

@Scarlet Spider: Haha. I guess Takao is doing something seriously right then. XD
Apologies for the small text in speech bubbles. I always underestimate (or overestimate) how much room I'll need. :P

@Gazpachoxd: Me too. I felt so bad leaving Rin and Nami in the background for so long. It's about time they got a chance to become actual characters. :P

@shikichika: Haha! Good, good. XD

@R.O.-bot: Very true! XD
Happy Halloween everyone! Sorry I don't have a special picture or anything to celebrate. I'm drowning in other projects as always. :P

@YukixKaname1: Haha, good! Hisoka is being himself more right now. I'm glad it's leaving a positive impression. XD And yes, Rin is salty. They're pretty evenly matched. :P

@tamarank12: Thank goodness. Haha.

@CheerTheDead: You're comment made me seriously happy. I'm glad you like my comic enough to deal with how slow I am. I really should get back in the habit of updating more. Maybe I can make it a new year's resolution or something. :P

@R.O.-bot: Haha. I see what you did there. XD But yes, Rin is very blunt. He doesn't have a subtle bone in his body.
@shadowknight19100: Thanks!

@AutumnWolf20: Haha, no problem! I appreciate the enthusiasm.

@shyguyhoneylover: :D

@YukixKaname1: He can be when he wants to. ;)

@Gazpachoxd: They are adorkable, aren't they? :P

@boiseboo: Hisoka is definitely starting to own the fact that Takao is his boyfriend. You aren't wrong. ;)
@ AutumnWolf20: Haha! Squeal as much as you need to. As a fan, I understand the need to get that out there. XD

@ YukixKaname1: Indeed! Smooth Takao is a good Takao. Hisoka's just used to thinking of him as more of an adorable dork. :P

@ Molavia: Whoo! Comment avalanche! I kind of love it when that happens! Thank you! Also, I'm so glad that Nami is getting some love. As the only sane character, she really deserves more love. Haha.
@Remawolf: Haha, don't worry. You aren't disowned. (*Cougheventheauthorshipsthemcough*) It's not totally impossible either. I have a few ideas on how I want the story to end, but I haven't settled on which one I'm going to go with yet. It'll be up to how things develop.

@Arienncia: They are pretty perfect. Not going to lie. Haha.
@boiseboo: Haha. Yeah. I can see why. They just can't seem to get their shit together. :P (Because I am evil)

@Gazpachoxd: Gah! Thank you! You're too kind! <3 And yay! I'm glad it wasn't devastating.

@korymisun: Haha! If it was anyone but Takeru he probably would. But yeah... He's trying to be good. Not that he's happy about it. :P

@Arcane Allusion: Aww! You're too sweet! Thank you! XD
I feel like I could have done so much better on this cover page. Aaaargh. Maybe if I didn't wait until the last minute to remember I have pages to do I'd have been able to take some more time on it. Blah.
@shadowknight19100: Ah, I forgot to reply, didn't I? Sorry. I was in a rush last time.

@Gazpachoxd: Haha, thank you, thank you. And stop dying! I need my fans alive or else what's the point of posting pages. :P (Also, don't despair too much when you read this page. Ichiro is definitely not going to get away with keeping his feelings a secret. :P)