User Data
Ilovelukey
  • Real Name
    Mac Olleh
Send Message
Ilovelukey
October 2nd, 2017
I forget is this to left right or to right left
Is anyone else having deja vu from the middle panel in the third row?
IS THAT LACE ON LIVS ROBE SHIRT THING?!
Ilovelukey
August 26th, 2017
This. Is. ADORABLE!!!!
Ilovelukey
August 10th, 2017
He's there!! He's waiting by the truck!!! I hope! I pray!
Damñ I like him he got good insults
Ilovelukey
August 3rd, 2017
Idk
Don't take his undies...or do. Idk
Just two bros
Is it bad that I read b as a 'wassup b. All cool b. No homo b just two bros being bros' instead of b as in bailey?
@Travelingpooch: I'm deeeeeeed
Ahen
Am I expected to ignore the fact that he said fling. Look here buddy boy its boyfriend. Spell it with me now. B-O-Y-F-R-I-E-N-D. Thank you, good day sire.
BRYNN NO PLEASE NO BABY ITS GOING TO HURT YOU SO MUCH LATER!
Pffffft
Im not laughing hahaha I swear!
I pray that its lingerie!!!
Pleeeeeease let it be lingerie!!
HOLY CRAP THAT PLOT TWIST THOOO!! NICE JOB RICHEY
Holy crap!!!!
Isn't she PREGO!! There's a kiddo in that tum yea? So nah def shouldn't be drinking let alone drunk. Oh golly gee ?(〇_o)
I quit I'm walking out bye I can't take this °walks out, comes back and waits quietly for the next update°
I quit
The girl pregnant ain't she grrrrrr
Omg!!!!
I think my mind just now registered how fooking short my tiny baby is. Like I knew he's short but not THAT short!! Lol
Ilovelukey
January 4th, 2017
Why is one sleeve up and one down?
I'm an idiot
I just realized that this comic has the same cover as the authors other comic. They're apart of the same picture. Thanks to them lining up next to each other because of updates.