username1
avatar picture is from the greatest webcomic ever, Yaoi Cats. search it on here to find it, it'll change your life
  • Gender
    Male
Send Message
username1
March 4th, 2017
haha skies is gonna stab daeleus next isn't he
@DanikaSalinas: this comic's on tapastic? awesome!
@redrambl i'm reading too, but from now on i'll probably read/comment on tapastic instead, it's a better interface imo
username1
February 28th, 2017
sounds awesome, other than a really annoying scrolling bug tapastic is a much better platform imo. i think your comic will get a lot more exposure over there, and if you guys enable tipping you'll be able to make money from it too
now everybody from the 313, put your motherfucking hands up and follow me...
lol sorry, that's the first thing i thought of when i saw Matt's room number. btw this was a really good extra, i like the fourth wall break in the beginning haha
oh my god #3 is hilarious haha
i mean they all are but that one's just perfect
aww Ash was about to say 'Leo'
username1
February 9th, 2017
the only thing i love more than matt's back in that third panel is levka's "play it cool" face and all the hearts hahaha
i can't look at that panel without laughing, it's awesome
username1
February 6th, 2017
@ScraLett723: word autosaves every ten minutes by default, so at worst he's lost ten minutes of work... although for plot reasons, we could say it was mid-autosave when the power cut, and it corrupted the file haha
username1
February 3rd, 2017
aww, matt's bandaid is cute

don't ask me why that's what i noticed first, i couldn't tell you why haha

amazing page as usual, btw. the eyes in the first panel look awesome
username1
January 26th, 2017
i like Al's through-the-pants boner haha
username1
January 19th, 2017
Daelius only wants the stick out of his ass so he can put something else in it :P
can't wait!
username1
December 9th, 2016
aww those last two panels haha
also matt's bedhead in the third from last one is wonderful
username1
December 8th, 2016
"What are you saying? I'm a great mother"
I love her already XD
username1
December 7th, 2016
wow, thanks for the huge update!
I love your art btw, and the dialogue you write sounds really natural and good. keep up the awesome work!
username1
August 23rd, 2016
@Classtache: stories never seem to come out on paper the way they sound in your head, but from a reader's perspective your story is coming along really well :D
also i'm really glad you're updating this again, i like these characters haha
@TubaCakes: "It might be a bit "cliché" to make straight guys gay for the plot of the story, in reality it's unrealistic."
I agree 100%, but has Sooch himself ever said he was straight? I may be wrong, but anytime it's been mentioned I can only really remember Howie saying it.
username1
July 2nd, 2016
aww, helleyes likes ace saying his name :D

does anyone else find it really cute that he avoids eye contact when he's embarrassed even though his eyes are already covered?
fuck, i can't believe i caught up... i never wanted this comic to end lmao
this comic may be the greatest thing in the world tbh