User Data
Giodfl
  • Gender
    Female
Send Message
dawwwww that's so cute
OMG ATTY YOU'RE A CRIME GENIUS
Giodfl
April 20th, 2018
OMG that carter's face
Atty, you can't sell good art to people who pay for bad art. That'll just not work
that tentacool frame looks very artistic tho
Giodfl
January 10th, 2018
oh he's mad
@yoyoilluser: I agree!
Giodfl
October 23rd, 2017
this comic is so amazing
I don't think "scumbag" insulted Thad, but "LITTLE scumbag" probably did
Giodfl
September 12th, 2017
Blackmail alert, this is the worst
Giodfl
September 8th, 2017
this fucker knows too much
daaaawww everyone is together <3
gotta love Atty's angry face
Giodfl
August 15th, 2017
That last question Carter makes is sooooo relatable
Giodfl
August 10th, 2017
omg I don't know what to comment but... wow
Giodfl
August 8th, 2017
Carter is thinking way too much about Scott, ain't he?
Giodfl
August 6th, 2017
I feel sorry for Crush thinking of himself like that
Giodfl
August 3rd, 2017
when he WAS confused and asking for her help, she wasn't there for him
Giodfl
July 29th, 2017
what does that "twitch" means?? omg i'm nervous