User Data
I'm not the best story teller or artist,but I love doing it anyway. I love BL, GL, and normal classic romance.
I have a very busy schedule so I will not be able to update a lot, but I will try. <3.
My Deviantart:
my tumblr: Nea Comix

Imma try to make a come back... keyword: try.
  • Real Name
    Dante (Morgan)
  • Age
  • Gender
Send Message
Nonononono! Sweetie do NOT jump to your death!
Are we absolutely sure Nova ain't Luca's dad? Cuz Luca's mama looks like she wanna fuck him on the spot ^^"
0//// well she looks like someone we know, now don't she?
arent they forgetting someone?
...this is awkward...
....what a pig...
Oh dear... poor Aphrodite...
January 31st, 2018
What kind of father sells his only child away to make peace with their enemy?! Ugh... that poor girl...
Aw no, don't hide sweetie!
January 19th, 2018
From what I'm gathering, Luna will live a short life and die young.... geez..
January 19th, 2018
Do they mean "lives", not "lines"? Cuz itd make more sense if that's the case.
That douche is gonna break his shit if he doesn't keep his mouth shut...
Um... what about alex?..
This is soooooo cooooool! The mama and baby are very cute and pretty. I love it!!!
I think that's cute. He's such a sweetie~
Goodness ^^" these two.. so innocent~
November 15th, 2017
Puppy!!!! Help the poor fluffy baby!!!!
Dude stop! You got the wrong girl!!!!