WiispNightmare
Hiya, call me Wiisp or Nightmare or WiispNightmare but not Night.
I'm really not that great at art but I'm working on it, I'm getting better (I think)
I like insanely long conversations and stories, and my dream job is to be an animator.
But I have to first work on my art, which is why I'm here.
Also I have like five IRL friends so I'm super glad I've found so many on here :D
My comics' art stinks as well but I think the stories are good, so buckle down and pull through with me, hahaha

My main comic is PSMD The Search, but I've joined a couple groups and I'm helping other people get their stories out as well!
If you want to see my traditional notebook doodles check out Gathering.
Um I also like Pokemon and cats and I'm rambling so *throws Pineapple at you* BE DISTRACTED BY THIS FLUFFEH HYPER SKITTY G'BYE Y'ALL
  • Real Name
    Night (but please don't call me that >.<;;)
  • Gender
    Female
Send Message
Wait what
This is a rule


HAHAHA I FEEL SO FREE
PLOT WILL NEVER MAKE ME REDRAW CROWDED SCENES AGAIN
Your parents to console~

Newsboys, Breakfast.
Love that tune :D
I do remember hearing that their collarbones are no attached, they're suspended in the cats' bodies, allowing for some pretty insane squeezes.
fun facts lol
Except you're still grayscale.
I don't really know, I'm doodling now
STOP CARBON DIOXIDE EMISSIONS AND STUFF

IT SMELLS REALLY BAD

OR SOMETHING owo;;
These kiddos
Are free for cameos!
Together or apart, as you like.
Halley's the leader, if you were wondering.
And there's a familiar face in there ;3
@ShadowStalker1128: I dunno. My friend's phone says I'm logged in but nowhere does it say anything about uploading comics.
I had some good ones, too...
@HarrisonButterGem: Nope, I'm good.
Thanks for keeping your comments relevant.
Guess who this li'l rebel's parents are!








BY THE WAY
You don't get any notebook pages anymore because the new format update prevents me from updating from the phone.
@Light and Shadow: And park it in his face this time


Wait, that's not nice? I didn't know.
Silent is obviously hiding from you.
But he's not doing it very well because he's Silent.
Wait what
Is this why I've never liked shopping, because I've always thought that the point was to buy things


everything makes sense now
my eyes have been opened

to the floating apple in the last panel
how mysterious
Stewie is so confused right now
So am I ;w;
Do it do it yessss
kick all the faces
@EeveeEon:
B
E
A
N
!
THROW THE DUCK AT HIM AND WATCH THE GLORIOUS FIREBALL BLOOM.
Ket you derp you won't have a body period by the end of the comic, you'll just be a disembodied voice making sarcastic remarks about the panel spacing