Blastoise_FTW
I only have an account so I can favorite comics and send in Character Applications to Survivor Fan Characters. but... Hi.
@DryIceBros: I'll read it on Alpha Centauri
The only surprise here is Brandi sticking it to me one last time with that stupid vote.

FIIIINAL RANKINGS:

20th: Bonnie. FUCK YOU BONNIE QUINN. Like, need I explain?

19th: Sierra. Just....ugh. Flip floppy useless MORON

18th: Rosella. Oh my gooooduh SHUT THE FUCK UP

17th: Angelo. Just a useless bargain bin Damon. Also a bit of a douche.

16th: Lake. Oh, Lake. I liked you, at one point. But then it alll went down hill.. Why'd you have to be such an idiot?

15th: Clydia. Who

14th: Brandi. Congrats, Brandi. You went from ''please die'' tier to ''who was this again'' tier.

13th: Thorne. You're just kind of a delusional moron if you ever thought your sis had a chance. Other than that, why are you here again?

12th: Cassidy. Meh, you were decent. I didn't like the way you went out but not your fault.

11th: Eli. Annoying some times, some times cool.

10th: Iyzebel. Best Exit. Ever. You actually got me to like you, Good job.

9th: Scot. Gone before his time. Jr was right, he's cool.

8th: Bradley. I wish he got to play a more cutthroat game like he wanted, but oh well. Basically full blown Dad Stagg al season. which I like more than seargent stagg.

7th: Tia. Ehhh, At least I remember her now.

6th: Bowser Jr. I liked him here a hell of a lot more than in real Mario.

5th: Bowser. GREATEST KING EVER!!! Plz come back as a villain in SFC20

4th: Damon. THE GREATEST AND MOST HONARABLE WARRIOR IN SFC HISTORY!!!!!!!!!!!!!!!

3rd: Doris. The most obvious winner ever, but she was good.

2nd: Vinnie. The GOAT. But not socially. Or physically. I love ya, Vinnie.

1st: Riley. Good dog! I love the werewolf
.. Wow xD

It's gonna be tough, with out this comic.. :(
If Sierra somehow wins by some INCREDIBLE stroke of (bad) luck, she''d be the worst winner EVER.

Vinnie, I love ya, but you getting more than one vote would be a miracle of the lord.

Doris, enjoy the money.

Vote predictions will come after the questions
AAAAND Sierra had made the WORST MOVE OF AL TIME!

Jr wasn't bad, I guess.

Time for Doris to win with the votes of everything to ever exist
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

SIERRA YOU FLIP FLOPPY NO GOOD DUMBASS PIECE OF SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Here I though we'd actually have to guess a winner.. sigh...

The FINAL (Non jury) VOTE PREDICTIONS

Bowser Jr: Doris

Doris: Bowser Jr

Sierra: Bowser Jr

Vinnie: Doris

Fire making tiebreaker, Doris beats Jr in like 1.0000000000 seconds flat, and goes on to win with 100000000000000000000000000000000000000000000000000000 jury votes.
IT'S A MIRACLE!

Vinnie's going to FTC! Doris SEEMS like the easy boot.. But, she's obviously the best pick to win here. Hmm
@Guest: I was kinda hoping for a hardcore Rainbow Road kart race xD
YAY RAINBOW ROAD

Clydia or whatever your name was: Beat that bitch in court!

Cassidy: I actually kind of liked you.

Rosella: ..You, not so much.

Scott: Another victim of the uber bitch. You weren't bad.

Iyzebel: Best. Exit. Ever. Better than you were in 13.

Bowser: Is the man!

Bonnie: FUCK YOU BONNIE QUINN

Eli: I don't hate you, at least.

Lake: ..Ohh Lake. I gotta lot to say about you at the finale.

Angelo: You mean discount bin Damon? Meh

Brandi: 100000000000000000X times better than SFC15 Brandi

Bradley: Your wife is better with idols, bro xD. You're pretty cool.

Damon: IS THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!

Tialayla: Riley's better.

Thorne: You coming back forced Sierra on us, so, bleh.

Riley: Good boy!
Ohh i'm gonna cry.. Riley will be sorely missed.. Please be the only newbie here to show up for the next All-Stars!

vote predictions

Bowser Jr: Riley

Doris: Vinnie

Riley: *mysterious squibbly lines*

Sierra: Doris

Vinnie: Riley

Doris plays the idol.. ON RILEY jk on herself. Another round of ''who is this vote for?'' fuckery, in the end the werewolf is kicked off.
@Tailslover13: SFC20, Heroes vs Villains: Daon and Spongebob on the Heroes, don't need anyone else. Would be the best season XD
These are getting freaking compliacted... yeesh..

Vote Predictions (.. I don't got a fancy way to say it today)

Bowser Jr: Damon

Damon: Vinnie

Doris: Vinnie

Riley: Vinnie

Sierra: Damon

Thorne: Tialayla

Tialayla: Vinnie

Vinnie: Tialayla

4-2-2.. JR PLAYS IDOL ON VINNIE!! Damon probably leaves on the revote. Love ya buddy..
Arrrgh... I've never emphasized more with a fictional character.. I feel your pain, Riley.

I love that a guy like Damon is making a Peanuts metaphor. Helps that it is very, VERY, true.
Nice challenge.. Y'know, you could probably do an infinity of challenges based on Mario Party

Sierra gets ANOTHER REWARD! She's like the anti-Rodney, damn..
All that time with Liz must've payed off, damn..

Poor poor Riley. At least Jr thinks it's cool.
@ChronoAlone: Those two have paths to victory if they have different people sitting next to them in FTC, I don't see anyone here that Sierra can beat except maybe Vinnie.
The death of this alliance is gonna make Baxter look like Hatch, oh jesus.

Sierra is gonna be the biggest goat in SFC history, I feel.
''Headache'' is the right word.. I hate split votes.. And now Were-Riley is gonna attack, which further mucks things up.

Time for a.. complicated vote prediction..

Brad: Vinnie

Bowser Jr: Brad

Damon: Brad

Doris: Vinnie

Riley: Vinnie

Sierra: Doris

Thorne: Doris

Tialayla: Doris

Vinnie: Brad

3-3-3. Brad plays Idol. Were-Riley comes out and you guess the rest from there, this is gonna be a disaster.
I honestly can't tell if Vinnie's legit trying to avoid injury or if he's just blatently throwing shit again.

I forsee the loss of a deer.