User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Kimino1o1
Ok, so I need to scan & re-edit my comics before posting them up. Except, my scanner is broken & can't get fixed so my parents took it away to a far, far land.. T.T & I have no clue how to edit my comics on the computer.. [Im better off drawing in pencil, but they keep smearing..]

Anyways, IF I ever complete those missions, I'll be posting up one of my two very first long-lasting comics. This one is actually a squel, or "Season 2", of my very first (& long-lasted) comic "Wizard & Friends." I actually first drew the characters of it on my DS. [Doodling does wonders!xD]

So yea, looking forward to introducing Devic, Chris, Javier, & all the others from my current comic "Lost & Found." :]
  • Real Name
    Kimino
  • Age
    26
  • Gender
    Female
Send Message
Aw, Jack's a life saver!!!
I love how you didn't leave her lonely!!
Elli's my best friend in the game.
&I feel bad when she sacrifices herself for Trent T-T
He's figured it out! Yay!
Go Trent! Go to your girl!! xD
OMG, WATCH OUT CLIFF!!
TRENT'S GNA GO NINJA ON YOU!! Dx
*SMACK SMACK*
I told you love will come
smacking the back of your head!
But don't wrry, Claire loves you! :)
YOU CANNOT ESCAPE LOVE!! IT'LL FIND YOU && SMACK YOU IN THE BACK OF THE HEAD EVERY LITTLE SECOND!! GRAWR!!! aha!
See, that's what you get Trent!
Bad doctor!!
... I still love you though! lol
Aw, I know how that feels... I feel your pain Claire!! Dx
I can't wait either!
Keep up the good work;
Our comic's hilarious :D
Kimino1o1
August 22nd, 2009
Cute kitty!! :3

Damn, I wanna know who that mysterious guy was! Why did he scold the kitty? :'(
Kimino1o1
November 9th, 2008
Yeah! Mind your own business!!!
You have no right to butt-in!!

Go Silver! Go Silver! xD
Wait a minute.. fiancee?! o.o
T.T <<[Lolz.] xD
Haha, its funny! xD
+ Faved! <3
aw, no more pages..

haha, i got lost in all
tha updates, i had to go
all the way back to chapt.4
but i caught up pretty fast.
most be because i love this
comic so much! keep up the
good work!! <3
Wow, you're such a nice author. Replying to your comments I meant; ^-^' Keep up the good work! [the comic I mean]

Adam so silly! xD Can't wait to see what Sophie does [or says] about it! x]
OMG! This comic reminds me of "Absolute Boyfriend," but funnier! Toby is probably my fav character [so far] xD Keep up the good luck!
*sits in corner, smiling*
I'll be over here, waiting!
:)
AHH!!Something's wrong!!
I keep pressing the next button, but every page looks the same!!!
^.^ hehe
lovey your comic! much much
Kimino1o1
October 17th, 2007
i agree with Sappylovestory 100%
hehe!
its true!
haha!
BIG disappointment!
i remember everyone being like that ^_^'
Nooo!!
Go away you Yaza person!
The flashback was just getting good.. :(
Please Update a.s.ap.
Looking forward to it! ^.^