Crimson Chains
Ahhhh.....what to say :3
Well, I'm a college student, trying to pursue microbiology and perhaps become a pathologist. :U
I enjoy anime and manga and while I'll read most things I primarily just write yaoi XD
I hope to continue getting better at drawing as I add more and more pages to my stories :>
I'm not smart but I try hard P:
I hope we can all get along! :D
Thanks for viewing! <3
  • Gender
    Female
Send Message
Fun time with alcohol! :D
Aki's feeling a little left out XD

You can find the next page on the main site!
http://onerainyday.com/comic/page-1738/
Oh geez XD
he dragged Hisawa into it!
SO WILLFUL

You can find the next page on the main site! :D
http://onerainyday.com/comic/page-1737/
HISAWA!!
He exists again :D

you can find the next page on the main site~
http://onerainyday.com/comic/page-1736/
Kaidou is amused, but I'm sure he's very happy as well ^w^
For now though, Aki is gonna have some fun with his awesome friend, Saito! :D

You can find the next page on the main site ^u^
http://onerainyday.com/comic/page-1735/
@WarriorNun: Awwww, long distance and separation and stuff can be hard DX
Kaidou needs to realize how much Aki has been missing him :P

HAHAHAHA
TRUE
These two are very much still in the honeymoon phase~
@yasha.queen: YEAH!!!
You know that's what you both want X3
@PoynterJones: HE'S ACTUALLY SURPRISINGLY DENSE, RIGHT???
Of course after even just a week of separation, AKi would want to spend some time together ;w;

It is exciting that they'll finally be back together. right? X3
AND IT'S OKAY
AT THE RATE I'M GOING IT WILL TAKE FOREVER TO GET IT ACTUALLY DONE XD
Poor Aki XD
IT'S OKAY, YOU'LL GET TO SEE HIM LATER!
But, he really wants to see Kaidou the day he gets back :3

You can find the next page on the main site! :D
http://onerainyday.com/comic/page-1734/
Looks like Ame is gonna get his chance! >w<
Such an excited guy~

You can find the next page on the main site!
http://onerainyday.com/comic/page-1733/
@justme: It's probably hard to trust him so easily :O
But He'll earn his keep I think :3
@WarriorNun: Hahahaha, nicely put! XD
Kaidou has got a really good student now :D
He's not the smartest, but he's eager as heck >w<
@yasha.queen: PFFFFF
Lackey XD
But yeah, I think it will be good for both of them!!! :D
Kaidou gets to open up to ppl outside his immediate family and stuff ^w^
And Ame learns to be a great bodyguard! o3o
@Quadrant: I'd say so XD
Ame is such a fanboy XP

Hmmm, I'd say there's about 4 years different at most?
Kaidou is 25, Ame is maybe 21 or 22? :O
But I dunno, that could have happened :D
Tho, I doubt Kaidou would ever remember helping out some dumb guy XD
@VientoRafaal: I thought about it :D
but unfortunately I have lost most of the pages in a virus thing a few years ago ;;
HAPPY THAT YOU LIKE IT ENOUGH TO WANT TO BUY THOUGH ;A;
Looks like Kaidou is considering it! :D
Shock!!!

You can find the next page on the main site
http://onerainyday.com/comic/page-1732/

SORRY FOR LACK OF UPDATES, I HAVE BEEN BUSY DX
Ame seems really excited! O3O
Kaidou just seems surprised XD

You can find the net page up on the main site! :D
http://onerainyday.com/comic/page-1731/
@WarriorNun: GUESS WE SHALL HAVE TO SEE!!!
But one can hope O_O
He seems nice...
@yasha.queen: Yeah, right???
You think Kaidou would let a spy onto his team!?
GOTTA HAVE MORE FAITH IN THIS MAN!!!
Kaidou is gonna take control of this situation for sure! o3o
@PoynterJones: Poor Ame looks so shocked ;3;
He's definitely a sweety!!
But of course the concern is that it's all an act...
Omg, I did not know Ame could mean that XD
THAT'S PERFECT

GUESS WE'LL SEE HOW THIS GOES!!!
@Riaya: DUN DUN!!!
The plot thicken o3o
time to see what Kaidou does~