User Data
Artist-Undertale-Youtube-Trash
  • Real Name
    Artikah
  • Age
    17
  • Gender
    Female
Send Message
YLIL YOU BEAUTY

I LOVE THIS DAMN COMIC THEY'RE BOTH SO CUTE HHHHHH
So he wasn't originally indigo... Hmm. I think he gained his magic and it turned him indigo, or his magic was colour magic. Anyway, seeing as Assistant is rainbow...

Hmm.
*aggressively shipping*
*sits down along with the Judge* I am so ready for this.
bITCH YES

HELL YEAH

OH MY GOD

YES
wait what

iNDIGO WHERE U FROM FAM
HHHHHHHHHHHHHH INDIGO BABBU
Thank you for reminding me why Purple is my favourite character :3
So, a) I didn't realize until now how small petunia was. And b) why is hobo sad? I feel the need for story expansion. My reader instinct is telling me something is up with him. Also, is assistant going to walk into the temple thing and activate some kinda rainbow magic thing bc i feel like it's going to happen.
CQ WHY

I'M LAUGHING TOO HEAR I CAN'T EAT I'M IN SCHOOL WHYYYYYYYY
...Is that tension I smell?
I'm curious to see what steamverse looks like! I love steampunk stuff so much.
@Just realized: yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss hello
This entire chapter is giving me the worst/best case of feels I've had since solangelo became canon
I honestly thought she was gonna smack him upside the head. Ah well.

Also, Wallis is adorable.
Ah shit. They're either gonna hug or Assistant is gonna punch Wallis.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh my mouth hurts from smiling so damn much
Holy hell this might be the answer
hhhhHHHHHHhhhhhhHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
THEORY TIME!!!

So, when the Dark Overlord gives magic, the person's eyes change.
Wallis's eyes changed when he used magic.

What if the Dark Overlord's eyes change when they use magic?

What if WALLIS is the Dark Overlord?!? Or, like, they're his subconscious or something?!?

Theory End