Blue Umbreon
Hiʕ•ᴥ•ʔ
It's me! Blue umbreon✌︎('ω'✌︎ )
This is my first comic please enjoy and fav this (if(*☻-☻*)u like)
The update is Radom so yeah?
  • Real Name
    Lisa
  • Age
    16
  • Gender
    Female
Send Message
New the mew is VERY DUMB......
Requests are officially open!
OMG THX 10+ fans Ooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh. thank yooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuu!
Can u draw me in litten?
@Blue Umbreon: and I can't really save the pic. Ps Sorry about this
@HollyTheFluffyCat: I see Thx ps wat Is BG? :p I'm bad at this
How you do that I went in page but it's like codes and stuff
Hey holly just a quick question how do u get the eevee on the speech box?(the talking eevee)
Awwww Thx soooooo much sky!
By the way I'm Lazy so I did a picture.....LOL(´∀`*)
Burning really enjoys doing hair. And he cares about it too
Next update-opps sorry school holidays guys.... NOT POSTING sorry.....
BTW u guys are amazing! 9 FANS! 38 READERS!! (((o(*゚▽゚*)o)))♡ I LOve u guys!
Thx for telling me!(๑>◡<๑)
Ya I'm trying to fix it up
(๑>◡<๑)
Next 3 steps of drawing an eevee!
BTW EBAY is the place
@RealBoxTheEevee I Tricked u but new one is coming SATURDAY!