User Data
Vanilla_Bean
Heyyyyyyyy!
  • Real Name
    Bean
  • Age
    15
  • Gender
    Female
Send Message
Vanilla_Bean
September 16th, 2017
CUTIE ^^
IM BACK
WOW 3rd panel is funny cause it is called rushed.
HO HO HO HO

Ok anyway sorry about how late this page is. I had like a bunch of tests monday and tuesday so my weekend was packed so I couldn't draw ;_;. Wow I change my styles a lot, I guess I'm just drawing digitally more than usual so I'm improving >:), expect better artwork as the series goes on...

I HAVE 101 FANS WHAT WHAT WHAT NO DANGIT GUYS NOW I GOTTA MAKE 100 FAN THANK YOU.

jk jk

I'm gonna write a huge thank you thing as soon as I finish that drawing cause I probably should release this page. But seriously I love you guys so much thank you for supporting me <3
@wifijoe:
The different tools xD
On the old one I was given a single brush where I could change the opacity. Here I can legit do so much LIKE BLEND AAA also it was a different style, more realistic which I haven't posted in the past haha.

but thank youuu <3
@WildfireK:
lmao thank you.

yeah its kinda just a floating head xD
LOL thank you hahaha

wait wdym lol Why do you feel insignificant
@Mightyeevee

Poor faust ;_;

@Darvin

AGHHH NOOOOO

@Neolancer
*Gold vs Red music plays*

@WildfireK
yaayyyy thanks >:DD

@42Meep
HOW TH-
that is literally gonna be on the next next page you predicted the future.

@wifijoe

@AGGHHHH YESSSSSS

@JollySyko
lmao yes. very evil xD

@robbiegameing1
no
noo
nonononono

that reminds me of my first time fighting orphan of kos ng+ on bloodborne dlc.

The rage was too strong.

@LittleMissFoxy
Lol thanks ^^
@Vortex_:
Lolol wow Lykon is obviously not as kewl as max haha. Also the money. yes. I want. I'm trying to have like a website where you can click things like character page and art, lol pillock is the dumbest thing ever besides BAKA.
k it looks better when shrunk
lmao got new app
so liek, was chilling with art teacher and he was like
"u do digital art what software?"
and I was like, adobe sketch.
And he say wtf u doing with that crap.
IT WAS FREE
he suggests this other app
I PAY A WHOLE 7 DOLLARS AND IT WAS WORTH IT HOLY FUU

anyway, yeah I think I improved so heres some of my practice drawings trying out the app. Still getting to know the tools so no comic this week but ay hopefully it will look nicer!

btw its scout and lapis
Geez it's been awhile. Well school ramped up big time rip so I can't upload like 3-4 times a week anymore haha buuuut I will have at least one page out by monday starting uh next week lol and if I have time perhaps another page or two will be released that same week ;D
Thank you so much for supporting me AND WE ARE ALMOST AT 100 FANS AGHHHHH :DDDDD

anyhoo looks like that gyarados was already messed up in the head before it got hit poor guy wonder what happened ;-;
Ok first read my comment I made on my comic lol this is extended version ;D

BUT DUDE IT LOOKS AWESOME. Scouts my little babe =] and you made him adorbs I approve xD!! also when you posted this I got like 5 more fans soooooo LOL THANKS.
MMMMMBOI
hahahaha

lmao Lykon, WHO SAYS PILLOCK.

also ugghhhhh this so makes me want to code some form of art page cause this needs to be shared LOL.

P.S. also this comment is extended from other comment I did so look back at that one first
@WildfireK

BRUH IT LOOKS AWESOME. AAAAHH IM SO HAPPY :DDDDDD THANK YOU!! You made scout not look like a wimp :') u pro.

@Vortex_

lol thanks

@Neolancer

thanks ^_^

@robbiegameing1

WUT THEY ARE HORNS

@JollySyko

LOL rip

@LittleMissFoxy

lol thanks XD

@ButterSwirl45
pshpshpsh I was just asking if other people thought they looked ugly lol I want max to be an adorable cheese puff

@Vortex_
HOLY SHI- LMAOOOOO dude that is so max also the lenny faces on the cash ffffffs its so great I literally started laughing. ALSO IT LOOKS EPIC THANK YOU.

@robbiegameing1

Faust may or may not be a tough bro

Lol its not based on that but yeah it was sad ;-; XD

Scouts still a slowpoke haha.
yooo
Lol new page today also do maxs ears look ugly lol someone said they do.
@WildfireK:
You're welcome ^_^

Hmm vortex is already drawing max so how about scout or faust :D

thanks!
@robbiegameing1:
lol im still confused sorry ;_;
@Neolancer
:D Thank you <3

@JollySyko
YAY EVERYONES HAPPY

@wifijoe
Thank you so much x3 <3

@VegatableCookie
NOOO

@robbiegameing1
scout can be chill B)