User Data
  • Real Name
    Candace Kubecka
  • Age
    25
  • Gender
    Female
Send Message
SilverFang
February 21st, 2018
This is a really beautiful scene! It's so calm and sexy at the same time. There just chill in each other's presence.
SilverFang
February 15th, 2018
There getting along 😏😏
Just read this and I gotta say- wow. HOT! If you never made another page (and oh boy do I hope to hell you do!!!!) this would satisfy my love for BL! Nice art too!
Oh my gosh so cute :)
SilverFang
February 12th, 2018
Yup yup yup
@YukixKaname1: kinda like Buck-sexual?? 😏😏
SilverFang
January 25th, 2018
Ah. Boys got some moves. Nice :)
SilverFang
January 25th, 2018
I see 5 against 2. Cowards
I just binge read this at work. Oh my god where has this been all my life?!?! Like omg it's amazing!
Gosh dang it! I'm sitting here like hell yeah finally! Then he forgets!!! Poor Eli :(
Art
So first off- holy heck! I've liked your art from the start but that last panel is amazing!! You said you looked into creating better background and it totally paid off!

And yeah. Smile pretty please!!!
EBook?
Have you thought about creating a Kindle edition?
Mouth's
Loving the story so far. And the nudity 😏😏 and This isn't a dis at all, but are all of the mouths you draw in the shape of a heart? It looks good, just asking. Is it easier that way?
Awesome
I'm liking this one sa far too!
Yes
Yeah he's pretty hot. I like the black and bright blue combo 😍 SAF. I'm here from your other comic,Living with death. I like it too!
Can I get any of your books in eBook form for Kindle??
Alike
@Travelingpooch: reading the comment section and I just realized we read a lot of the same strips here 😂😂😂
Kisssssss
Ok, next post they just have to kiss! Right?!? Is it not the perfect time for a pissed off hot steamy... and I should stop there.... 😏
Kiss kiss fall in like ??
I'm going to make a guess as to what the next panel will be: he will kiss him to prove how good of a kisser he really I s(if I'm right- make it a long deep one author!!!) then shut the door in the kids face
That seems rather drastic...