User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
deuteragonist
I'm Noa and I'm just here for a laff
(He/Him/Himself, Gay, 26)

"you look like someone who does all sorts of stupid and gay shit." - Anon, 2019

I'm a retail bastard by day, leftist bottom meme by night. I like comics, cartoons and video games!
My mother tongue is French (Canadian) but I speak English and Spanish too!
I've got the twitter @ toolbarz
come tumble at me @ okcola



BORN TO HUG / WORLD IS A FRIEND / Love Em All 1989 / I am nice man / 410,757,864,530 GOOD PALS
  • Real Name
    Noa
  • Age
    26
  • Gender
    Male
Send Message
sorry for the lack of pages last week, I got what the youths call... depression
(and it was 40 celcius in my apartment so my computer would not run for more than 1 hour at a time)

anyway, hopefully that won't happen again.

also mappelthorpian here refers to the avant-garde photographer Robert Mappelthorpe, a man known for exactly the kind of photography you would think when it comes to shoving things into orifices and also delightful still life photos of flowers.
this page is kinda rough but the original file got kinda... goofed up somehow so I can't really go back to fix it much.

also my ctrl key popped off at some point so really this one is a bit of an OOF page.
@Jungkookie: I do both those things (forget I am wearing my glasses and try to adjust my glasses when I am not wearing them) too! I am truely... the fool!
@Jungkookie: I KNOW, RIGHT?! ARREST THAT MAN AT ONCE!!
@Jungkookie: "move I'm gay" is a permanent mood.
@Jungkookie: that's violent!!! :O
@Jungkookie: honestly owning that thing would be just... a dream. A look.
@Jungkookie: honestly same here. I can barely remember where my glasses are like 90% of the time... I can't imagine if I wore contacts lol
I'm pretty sure he's just joking...
maybe.

I'm gonna try to keep updating on a weekly basis, but I'm gonna be honest and say work (my gay job as a retail bastard) is burning me out pretty hard so please be patient with me!
@TheNyborg: he's very subtle with his machinations, you see...
@Arcane Allusion: the scenery: chewed beyond all belief
@Merrsharr: absolutely incapable of not being flagrant for like... 5 minutes lmao
@Belgische Aardappel: poor dear has issues speaking out sometimes, and Ari is very much the Dude That Needs A Hint :')
@Xabel Mind: he is literally never extra
Look at those Dumb Bitch Mathematics...
He lives for meddling with Jimmy's affairs and that's how he is.

(if ever the english in the comic is bad and should be fixed please let me know! I think I have a pretty good grasp on the language but sometimes the Francophone Jumps Out and what I thought made sense... does not!)
@Arcane Allusion:
thanks!
I kinda want a tiniest peanut gallery to commentate my daily life tbh.
@Xabel Mind: Thank you so much! I'm trying to get better as I go along so I'm glad the practice is paying off!
I'm not gonna lie the tiniest peanut gallery over there may be my favourite thing I've ever drawn
Oh nelly, I can't even imagine 200 chicken nuggets, let alone 200 people reading this comic!
thank you so much!!

<s>ari got a table at the cheesecake factory this time!</s>
he knows how to handle that dear sweet rat boy, thank goodness.