BrittanyBromide
I love all sorts of candycorn :D.


Art Website: http://brittanychenteale.com
Twitter: https://twitter.com/BrittChenteale
Instagram: @chibi_princessuu
Sooo, hey guys! I haven't updated in forever haha. Mostly from my own insecurities about my art lately. I don't seem to be improving and that irritates me to no end.

Anyways! To push myself a little bit, I've decided to release this story (the actual STORY, not the comic) on etsy! Part one is up for sale now, $2.50 + shipping. I'd love it if you guys checked it out!

Also, changed the title haha.

Find it hereee: http://www.etsy.com/listing/89414449/a-wintery-obsession-prologue-zine
Hey guys I just want you to know that this comic is NOT dead. This picture is pretty unrelated to the comic. However, I'm here to say that i'm still lacking a scanner and/or tablet. I forsee one coming into my possession within the next two months though. I just want to give you guys a heads up so DONT FORGET ME :]

also, this picture you see above will be available on tshirts. They'll be plain white with the image printed in black. I'm selling them for $15 a pop and that includes: shipping, the tshirt and a thank you picture from me. Let me know if you're interested!!
Thank you all so much for reading and commenting! I will miss you during my hiatus DX.
However, I hope you enjoy this picture AND THE UPDATED BANNER while waiting haha.
Also, i'll be on deviantart every once in a while so if you have one you can talk to me over thereeee :> http://hieisqueen07.deviantart.com is me!
dang colouring pages takes a lot longer than doing that other colouring style i've been doin! but oh well
this is the last page of the chapter i hope you guys enjoy it!!
and now begins my short hiatus :<
dang woman
you are the master of sexy boys!!
the last panel pretty much stole my soul haha
ew, i'm not happy with this page at all!!
buttttt only one more page you guys!! :0
derp.
anatomy is not my thang lawl.
AND I NEED TO ACTUALLY COLOUR A PAGE FOR ONCE DX

anyways sorry for the irregular updates.
but i have the rest of the pages for this chapter coloured so it should be quicker. there's only two pages after this til the end of the chapter D:
After this chapter i'll be going on a short hiatus. [well hopefully it's short...]
I'm graduating in december so i really need to focus on my grades [as much as i hate it lol].

Thank you all for reading this comic it makes me really happy ;~~~~~~;
<333 I LOVE YOU ALL 8D

//EDIT//
OH OH OH AND GUESS WHAT?!
I HAVE MORE FANARTTTTTTTTTTT!!!! GO LOOK!! 8D
Thank you so much cammy the vi!! <333
unknown: YEAAA Obama!! haha
I'm so glad you like this comic. it makes me really happy ;~~;
AHA! THATS IT! They dont have eyes! i was wondering what was odd haha.

cammy: YEA OBAMAAAAAAAA 8D same here i was nearly moved to tears XD

Thank you so much!!

OMG *huff weeze* F-FANART?! THANK YOU SO MUCH!! JACK LOOKS GORGEOUS!! It seems that everyone draws him sexier than i can XD
THANK YOUUUUU!! i'm putting this up asap<333
unknown: yea damned eliza needs to learn to trust people!! DX

snooo: LOL yea man i read that manga ITS FABULOUS 8D
and yea man we definitely need to start ours LOL

neko: d'awww why thank you!! 8D <333

cammy: YAY well i'm glad you commented<3333
OMG fanart?? D8 *blubbers* XD

tippy: yea eliza! she'd be an idiot to let that hottie go XD
It feels like theres lots of...hair on this page lawl.
Anyways, sorry for not updating lately guys i've been so busy with school. Also, NaNoWriMo has started! Anyone else participating?

And most importantly...FUCKING OBAMA WON WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Will I lose fans cuz i'm an Obama supporter? haha oh well man i dont even care I'M JUST SO HAPPYYYYYYYYY
Anyone else happy? 8DDDDD
BrittanyBromide
November 2nd, 2008
LOL SERIOUSLY?! XD
BrittanyBromide
October 27th, 2008
what a turn of events! I think I feel more sorry for Axel right now XD
what.
a.
HOTASS.
i love the dark colours on this page. AND THE MOON/CLOUDS 8D
whoo! i love your art so much X3
I'm excited for this to start 8D
So I finished drawing the rest of chapter 3 yesterday. Now all i have to do is ink/colour them. There's about 5 pages left in the chapterrrrrr :].

Um, I think I like this page!!
CONGRATS ON ALL THE FANS :D
this page is not fail!
i like it X3
I LOVE MICKEY!!
is that his name? i forgot already XD

and i love the new layout!!
ahaha for some reason i love this page XD
in the last panel his sister's lips look AMAZING
i love them XD
Um, I think i like this page!
I missed using tones so i used some on the background.
ahaha it would be so much better if she'd get over that kiss! silly eliza...so sensitive tch XD

whoo!! I'll have to add you asap :D