LilJoe
I like Anime,Manga and all Kinds of other thangs , and to draw.Went to go to art school, it didnt work out lol , and one day will be a professional artist. Just a matter of when.
  • Real Name
    Joe
  • Age
    29
  • Gender
    Male
Send Message
yup , im alive
tryin to start the new year off right with updates. workin on the next page now.
Got a new scanner. going for weekly updates. at least 1 (maybe 2) pages a week.
haha. "strange feeling"
l like it. great to see updates. :)
Update
tryin to update more so keep watching everyone!
Late update, finished this page months ago. i need a scanner!!!
i hope you continue this
LilJoe
August 4th, 2006
you didn't tell me you where updating again, and you tryin to draw manga again i see!
I want confused neither, and this page is funny and sorta cute at the same time. XD
he needs to sleep calmer , and yer manga looks very clean. Can't wait fer the next page.
LilJoe
February 22nd, 2006
When you gonna update ha?
Eunice you alive! nice page , and I will now resume my role as one of your #1 fans.