User Data
Reiji
I'm back, but still lazy.

I update when I get the pages done.

Deal.
  • Real Name
    Reiji Harushima Dai
  • Age
    28
  • Gender
    Female
Send Message
This is such an incredible comic! I love it, and so want to write a Batman x Robin comic now! Unfortunately, mine would not be as awesome as yours, so I'll just keep reading yours haha!
Hahaha! Homg she's hilarious! The teacher is like "stfuidontcare" hahaha!
Oh geez... haha her life is pain.

Aww...

I love this manga! Keep it up!
Reiji
March 26th, 2008
This is incredibly amazing! I love the art and the story line looks like it's gonna be a real kick!

Haha, he's even gorgeous when piking his boogers with faces... aww...!

Love it so far, keep it up! Instantly favorited!
Oh no! That sucks, hahahaha!

Do you use real screen tones or do you do them on the computer?
All ri~ght!

This is so cool! Love it!
Reiji
January 27th, 2008
This update made my life okay! Haha! I love you.
Reiji
January 25th, 2008
Oh geez... I didn't know that was coming, so I was like... what...!

Hahaha! That's great though. I have a feeling someone is going to walk in and be all, "They're sexing it up!" or something...
Reiji
January 25th, 2008
That is so great! I love this manga so far, it's got a great plot and art, and it's hilarious!

Six golden stars for you!
Kick ASS! This is awesome.

I really, really adore this comic. It's so cool, I love it to bits!
PLEASE let her challenge him and kick his ass by a long-shot... so awesome...!

Oh geez, I'm excited for her appearance at the party in the dress where she'll hopefully impress Aries...!
This comic is great! Can't wait to read more!
This is getting intense.

Oh geez, meddling annoying best friend... Boo. I dislike her already (plus the author not liking a character of theirs is a bad sign) ESPECIALLY when you like the comic so much... as I do this one!

<3
Kore wa kawaii desu ne! <3

She's so adorable, I love how she scared herself and then is like... scared...?

I dunno, but I think this manga is just adorable! I want one of her. ^v^;
Hahaha indeed he is a dork...

"Oh my gosh, that skirt, and... and... those boobs... you're a-a girl!" How could he not notice all these years...?
Reiji
January 1st, 2008
Oh my, evil plan...!
Reiji
December 31st, 2007
Yay! Adorable! <3
This is the freakin' best comic ever! I love it, I love the art is so cool and she's so funny! <3
Reiji
December 29th, 2007
Excellent! I'm so happy with how things are going... <3

Awh, Hector is sad... poor guy. He should date one of the puddle girls. And by puddle girls, I mean one of the many girls in the school that melt when he walks by.
Yeah! So cool! <3

I want a magic diary now...