User Data
Fenrir1293
Ello, i am Fenrir1293, my nicknames include Fenny and Awkward Bear :D *waves*

I really dont know what else to put here, soo...yea!!
o.o
It's been forever!
Sorry I poofed! With school and work, and having a transition back home and tons of home problems @.@ its be hectic. I havent had much time for artsies.

But good news is, I'm back on track and have a bunch of new pages sketched out and lined, so all i have to do is color and BAM

>A> awesome.
My love
I did this all by myself~ I loves it soooo much!! Main character Issac~
Woo!
Last page of prologue ~
>.< Im so sorry this took so long
School got a loot harder, and I forgot to pop on here. IM sorry!!!!

<333 i love you all!
Fenrir1293
October 9th, 2011
Impressed.
Orphan isn't.
Fenrir1293
October 5th, 2011
:D hehe that was awesome
Fenrir1293
September 30th, 2011
^^;;
Leaving again for another few days ((man it feels like I just got home...))

Still trying to get over the 110 hump, but everytime I do, a fan unwatches me =u= go figure.

Anyway, love you all, sorry about the inaccuracies in the page, I was tired while drawing it :D But anyway....

Hehe creeper multove <3
Fenrir1293
September 29th, 2011
Issac's mad :D
Another page~
This one was fun to do~
Corin bein' all..well, Corin~<3
Fenrir1293
September 28th, 2011
Ninja kitten: I wanna live in a crazy awesome giant tree
Fenrir1293
September 28th, 2011
Home sweet home~
Such a fun page to paint! I had a loooot of fun doing this. I always imagined Thanlos had a niiice big ass beach tree home of awesomeness.

This is it.

There are little woven baskets in the trees where the little slaves sleep ouo

I like it~<3
Fenrir1293
September 25th, 2011
Update!
This page was kind of a pain. I cheated it a little, and lol...the hands XD
Fenrir1293
September 22nd, 2011
Last update for a while!
Heyo- Im going home for this up comming week, going to be gone until next wed. Sooooooo I wont be able to update the next page until then. :]

Sorry!

The next one is one of my favorites~ I worked really hard on it, so stay tuned...

and OH LOOK, the main character. Hiiii Orphan!

Oh, and I totally messed up some continuity stuff between the next few pages, so...heh, deal with it? <33
Fenrir1293
September 21st, 2011
RUN MULTOVE RUN!
lol yay another update! With my lines getting done so quickly, it makes it easy to pump out the pages =u= I have like, 5 others done~ yay~<3

Do you like my new Icon?!~<3 Black made it for me! It's a humanized Multove because he is all the love!!

:D
Fenrir1293
September 20th, 2011
Yeah we are o3o she does lines so fast, I cant keep up~!
Fenrir1293
September 20th, 2011
OMG!
Look at them lines done by Black!!!! >3< I love them so much, I forgot to shade!!

Alright!! Gonna pump out the next few pages, we are on a ROLLL!!!!!!

And I still really like multove >3>
Fenrir1293
September 19th, 2011
:D yeah. she did the lining of this one, =u= i like it sooo much more than mine
Fenrir1293
September 19th, 2011
Black!
My best friend is going to help me out with the comic ^^ she's going to help me do my lineart so it's clean looking and stuff :D

((coughihatelinessomuch))

So welcome her :] She is amazing and I love her~

((i=teddiursa, black=broccoli monkey "Pansage"))
Fenrir1293
September 19th, 2011
:D they do,she works in Thanlos's mansion
Fenrir1293
September 19th, 2011
Awesome!!
Fenrir1293
September 18th, 2011
Yup! they are all valid. I lot wont be appearing till later. Though, if the character is not in the characters tab I dont have it sooo >.< It;s been so long I dont remember who gave me each character, I'd go and check to make sure I have yours!