User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Hokyo
Friendly Neighborhood weirdo.
  • Real Name
    Hok
Send Message
@Respheal: People here aren't supposed to know that language ;)
Apologies for the consequent lateness... Managed to get a bit of help with this one, though.
@Respheal: He'd probably just find another way to injure himself lmao
Alright, that's the end of my backlog, so gonna switch back to a weekly schedule.

The comic will upload on Fridays, and will resume either next week or the week after as I end my hiatus.

Hope you're enjoying so far !!
This page's been coloured by a guest artist, she's called Ch4rm3d, she's on twitter n' deviantArt and she does really cute pics if you wanna go check her out
@exca314: Haha, good old Kyubey.
Wonder what would happen if people considered Terms And Conditions the same way they look at magical contracts ? xD
@exca314: Nope, definitely not
Merry Christmas everyone !
Switching the update schedule to 1 page a day, until I get back up to the latest page I've finished.

Hope you're enjoying the story so far !
@Negi: LMAO I SCREWED UP THE UPDATE SCHEDULE

Thanks for letting me know ima fix this asap xD
Oh, I remember that this is around where i started having uploading issues and had to heavily compress pages for a while. I apologise for the poor image quality... Hopefully will have the time to fix it at some point.
I think I'm gonna need to redraw all those pages at one point.

Dunno if I'll ever have the time for it though...
And we'll never see those guys again... Right ?
Doten knows every guard by name, of course.
Yah know, I figure I should be saying stuff under here huh ?

I just don't really know what to say, haha. Hope you're enjoying the comic so far !