RainbowPastel
  • Real Name
    Catherine
  • Age
    25
  • Gender
    Female
Send Message
YAY!

I've been waiting for this battle for quite some time.

The Chaffes have the cutest hands!
WOAH! HOT STICKER!

I'M GONNA BUY ONE! ;D
HOT
WHY ARE YOUR PAGES SO HOT?
WHY IS THIS LANGUAGE SO HOT?
WHY ARE YOU SO HOT FOR?

<3
Omg

I love you Jasmine.

;_________;

The last panel just made my crappy day a little bit better.

Omfgh, PUSSY?

If it were anyone else but you, it'd be inappropriate. But when you say bad words, it's funny.
I was waiting for some sexy Luther filler yesterday, and I did not get it. X[

OMGG!! YEAH! IT WAS SLURPEE DAY ON 7/11! During summer school break, everyone went to 7/11 and drank slurpees like alcohol.

Happy Belated Birthday Luther!! <333 I TOTALLY CELEBRATED FOR YOU YESTERDAY, YOU COOL COOL KID!
WHERE'S LUTHER'S BIRTHDAY PICTURE???
More practice on art and your photo shop skills is always good, but I think you'll progress as the story goes on.

Other than that, funny comic, your exaggerations really make me laugh. Just make sure you have a story line you can follow with the end in mind.

+ Fav. :)
I miss your stick arm chibi humour you used to do. I think you should do more! They're really funny! Then again you ARE FUNNY.
OMG HAPPY B DAY PARIS AND FRANCIS!~ <333
WOT'S THE TRUTH?

Hahaha @ the voting

I almost thought you were going to write "First Aid attendant to the office please" on the speaker or something.
Omg. This comic updated like 4 timess!

JUST WHEN I WAS ABOUT TO GO TO SLEEP!

I'd attempt the contest, and give you what I have if I'm satisfied with the result. KOOL IDEA.

But if you don't want me to enter (because other people deserve the chance @ your prize), TELL ME.
I spent like freaking 5 hours doing like 4 math provincials. I know how to do everything from the first 3, but I'm gonna master the rest by tomorrow-- EVEN IF IT KILLS ME. I want an A so bad so I can shove it in my brother's face for calling me an "idiot". I'm like borderlining both exams, but I'd rather get an A in math because I know I'm good at English. Anyway.. you probably won't get this, but you can come to study prep at Mr.Goeson's class tommorrow. Everyone is invited, Aaeteka came today.. so yeah! He says it's from 9AM-3PM it'll be packed! Come early so you have and seat, and you don't have to sit on the floor.

Anyway I just like writing long comments..

@ the battle- OH NO! HE GOT BURNED! THAT'S REALLY SCARY!

@Character page- Camilo's middle name makes me laugh, but the last name definitely suits. Is Emerson English btw? Because Emerson is an English name. I imagine him to be one of those black people with English accents, or like those South Africans. They're neat.

@ last panel- HAHAHAHAHAHAHAHA!~ :D
Ohh Jazz <3

Thank you for updating. I was so terribly grumpy and stressed out by prov, my writing portion made no sense, part B, I just used a crap load of quotes, and my Part C made little sense to the topic.. but it was kinda good. :) After I left the gym, my throbbing headache came back, and my hunger churning in my stomach ate my insides, and the vanilla cappuccino I drank this morning gave me strength during the test, but made me overexcited and shake while writing, making my hand writing and squiggly, and then the caffeine wore off and all the excitement wore off and I was left with the aftermath of disappointment. If only I remembered to write like that during the exam..

BUT ANYWAY, THIS IS A CONFUSING PAGE! There are some funny expressions! Luther looks like he's just been kicked in the crotch!

Thanks for updating, it made my day a little better. Now I'm gonna forcefully force y=mx+b in my mind.

This comment is too long. Bye. <3
Now every time I look at Elise, I think of girl-Skye.
Hahaha!

I adore the way you draw surprising faces, what with the pupils like dots.

My gods, this page was like 100% fan service. I skimmed through a few comments above me, and I think they like it.

Ohoahaha ridiculous result. Ridiculous as in nuts, insane, GOOD. I thought At first glance, it looks like Andrew kicked Florida in the crotch; then she's a girl, so it wouldn't really be funny, it'd be disrespectful.

Andrew looks so Polish. Is he? I reckon so.

Known fact: ALL POLISH PEOPLE ARE HOT.
Everything about you is hip. Your icon is hip, your layout is hip, the way you draw is so hip!

You're such a hipster.
OMG! BODY SLAM!~

Hyahahaha!

KOOLZ, I FOUND A NEW SCREEN SAVER!

I MUST SAY, IT IS QUITE THE HANDSOME WALL PAPER. <3 YOU JAZZ.
GET 'EM VICTORIA!
SEXYSEXY PAGE.
Oh my goo~!

Happy birthday Ruby! :D

HAHAHA SEXY SOUFFLE