User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
makes me think of how can u kill him O_o cut of his head? X_x it'd be creepy if he just grows another head or something XD....
TmTzors
November 30th, 2008
LOL! that was a brillant idea! punch a hole in the floor above him!! love it XD. it'd suck if the neighbor fell through that hole .-.
yay a cover!!! XD i think i see where this one is going lol....can't wait for tomo :D
OMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!
OMG!!! YAY SUPERSPOON IS BACK YEAH!!!! wow....their home o.o; and this cliffhanger >.<!!! so good!!!
LOL they're all like "wth..." and tabitha just freaking out XD!! Love the 3rd panel XP

o yea...and leaving jasper with a knife?....XD
lol...well that sucks XD.....
whoa could his dream be deja vu? XD
^lol yea u can find almost anything on ebay XD..

aww to bad for tabitha no fun for her =/
ur not old XD. very young :3

lol if i were gail i would've broken that thing the second i got ahold of it XD......and i love the guys expression in the last panel :D!
Oooooo...he really said it XD i like how he just walked off like he was saying "My work here is done :3"
lol the kitchen >:D!! and Gail does have a point on how its his fault XO...
LOL i love how the guy is just like ".....o crap..."
LOL looking for my contact lense XD!
oooo cant wait d^.^b
:OOOOOOOOO well ill still be waiting until july 12 :D!!! cant wait >.<~!!
:OOO wat is he gonna do!?!?! cant wait >.<!!!