MikoKage


hi.
  • Age
    22
Send Message
uwu what a cutie sdklfh
HNNNNNNNNNN okhi
sorry I couldn't colour this one u ___ u
someone else can pick up now, (like say another character making up a ruckus with our little GM HMMM? OR SOMETHING BETTER? ) or I can continue on for another page
up to you guys! I'm good with anything
COCK BLOCKED
omg i love it sklhsdf <3
Thanks for continuing man!
I'm up for the next page c:
i hope everyone had a WONDERFUL Spring break!.
I had a good one.
I have a great weekend, everyone. (:

--
Visit Welcometoheck.com for more comics, merch, official art and MORE!
Visit Welcometoheck.com for more comics, art, merch AND MORE~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*~*
If you geta girl's name wrong, HEY THAT'S OK. who cares about first impressions pffft.

--
Check out Welcometoheck.com for more comics, art, merch and MORE~!
WHOA
WHOA

WHOAWHOA

WHO'S DA CHICK?

--
Visit WelcometoHeck.com for more comics, art, merch, and MORE!
A COWBOY?!?!?!?!???!?!???!??????

Check out Welcometoheck.com for more comics, official art, merch, and more!
DOUBLE UPDATE!

In which Yuko tries to make a second attempt to woo his client over.
Not very good, Yuko. Not very good.

--
ALSO!
Heck!: Chapter 1 is now COMPLETED at WelcometoHeck.com!
Give it a check out yo!
Ever been the one in the elevator and some creepy tries to make conversation?
Yeah.
I know.

ANWYAYS, ENJOYYYYY.
Check out WelcometoHeck.com for more comics, art, and MERCH!
ohhhh
just who is that dashing yet mysterious man?!?!?!?!??
lol jk you all know who it is
--
Check out Welcometoheck.com for merch, official art, and more comics!
MikoKage
February 25th, 2012
You guys get the reference right? eheh
eheheheheh
okay.
--
To those who view the site (welcometoheck.com):
I'm sorry the updates have been going on late saturday, (sometimes around 9 pm pacific). There's been a lot going on right now, but I promise the updates will be put up earlier once everything cools down.
THANK YOU AND HAVE A WONDERFUL WEEKEND!

Check WelcometoHeck.com for merch, more comics, art, AND MORE!
MikoKage
February 18th, 2012
eh eh
EHEHEH
SOMETHING IS HAPPENING WHAT IS HAPPENING IDK YOU'LL SEE OH MAN
WOAH THIS IS NEW HUH
YEAH
MMMMHM
ok
have a wonderful weekend guys<3 also I'm not sure If I'll be home next weekend, so if not I might have James put up the page for me.
BUT YEAH OK
HAVE A GREAT WEEK EVERYONE
ahh sorry it took a long time ;;; OTL school and what not.
BUT ANYWAYS,
THEY TOUCHED GUYS
GUYS
/GUYS/
ok u v u I'm not sure if I can get another page done within the next week, so you can go Eko c:

-
ALSO YOU GUYS CAN HOP IN ANY TIME! :'D
btw just in case you guys need/want to talk to me about anything and I'm not on here or DA you can hit me up on Skype; PencilandCrayon
YEEEEAHHH
@SyntheticAire- Yeah man yeah! c':
SO HEY welcome back everyone!
here is the first page ; v ;
THANKS AGAIN for everyone who is still reading, ilu.
ALSO be sure to check out WelcometoHeck.com
There are lots of good goodies
lots
of
/goodies/
HAVE A WONDERFUL WEEKEND~ SEE YOU NEXT WEEK <3
fff you don't have to apologize, I'm sure this is pretty confusing lol ; o ; but yeah,
If you'd like your character to be involved with the ones that are appearing right now, then you can either wait until someone calls on you or until someone asks if anyone wants to go~
orrrrr
if you prefer one of your characters to do their own thing, and maybe meet up with others later, you can go ahead and make an intro page for your character now. c:
If you do the latter, though, you should create a new chapter under the comics section so that all comic stories will be nice and organized~
why so cute angeletta
HMMMM?
No, there are no strict groups of any kind o:
We're just stating who's going after each update, in case anyone had anything planned. c: