User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
MissWafflez
Waffles are teh smex.

=D

--IS BACK BUT SCANNER IS BEING AN ASS.--
  • Real Name
    Molly
  • Gender
    Female
Send Message
If the world ends tonight, I'm throwing the partyyyyyy!!!
I love Cobra Starship. :D

Awww. xD Everyone is so cuteeee. ;o;

Lulz Theo looks oddly....girly on the second panel. xD

Ahahaha ray of hope. That made me giggle. =P

Omg, I'm back guys! -happy sob- Only, for some reason, while I was gone some pesky gnomes did something funky to my scanner and now it won't work! D:

My dad said gnomes arent real, but what does he know? D:<

Anyway, so for now I can't put anything up....but I'll be making obnoxious comments on pages, so beware. xP
Ahaaha niceee.

I'm back rom my trip, but now, no surprise looking at my luck, my scanner is mysteriously not working....=/

Once I fix it I'll put a page up. :D
IM ON A LAPTOP! ITS SEXY! WEEEEEE--wtf. o.o
Yay for my uncle's laptop! All together now--I mean...xD

Ahem, but, omg, nice pageee. I haftadraw mine when I get home. ;o;

I DREW A FISHY THOUGH. I HAS A NOTEBOOK AND PEN WITH ME. NICE HAWAIN FISHY MEMORIES. :DDDDD
-managed to get on uncle's latop- But now hes gonna ask me what this is. ;w;

Awwww. So adorableeee. I love the bunny ears. x3
Hawaii! :D

I'm so excitedddd. Is it fun? I went online and looked at millions of things about it. xD Ahahahaah.

We're visiting relatives, so, it'll be fun.
RAWRRRRR D:<
BECAUSE I DON’T TRUST PEOPLE ON THE INTERNET.

But you're free to look at my body. ;D lol not really. LOOK AWAY. D:

Um, yeah, my scanner is busted so I just edited a picture of me on PicNic. Lol.

WELL. I'm off to vacation for like, three weeks. I may have access to a computer, but I won't be on much and won't have a scanner. So, until then, I guess I'm on leave.

Don’t make too much happen while I'm gone! D:

BYE! xD (Well, I'm leaving tomorrow night, but…>w>; I need to pack, so, I dunno…x3)

PS: Don't worry, you're not missing much. I'm so uglyyyy. xD Um, I would have used a picture of Zeak, but I deleted them all after they were no longer of use to me….so I didn’t have any of my drawings, and I had to put SOMETHING up. xD

D':
LOL I AM SO UGLY. D:
I'm going on VACATION! For like, a week or two. I dunno if I'll have acess to a computer, and if I do, I wont have a scanner, and probably wont be on a lot. So, yeah.

GOODBYE FOR NOW.

And my scanner broke so I put up a picture of me making my hair look like Deidara's. xDDDD

WHOOOO.

SEE YALL IN A COUPLE WEEKS! :D
-nosebleed-

Oh, the love of it all...;o;
-laughing ass off-

I love Kanon's smirk there...that was amazing. xD
o.o

Blarghhh...it look like he's about to rape 'em! xD Yayyyyy. I mean....bad Dante....bad...D:
Omgggg. xDDDD I can't stop laughing....that was so utterly random I almost burst a blood vessel.

Ahahaaha, yes, Kanon, kick him! :D Or something.
Ohh, thanks. Then the rooms empty right now. Ahaaa, ice cream...>w>
Yeahhhhh, I know...-hides-

Well, no one was updating, and my friend's birthday is coming up, and she loves Elle and Tai, so I made this for her, and posted it up here. =w=

Elle is a panda! =O

And Tai refuses to meow...D:

Ha ha, yay chibis. =w=

PS: NO TAI'S LEGS ARE NOT SHORT. His shirt is just really long! xD
Weeeeeeee~
Ahahah, okay, in the last panel Zeak gets kind of creepy. xD

Yay for nuzzling doors!

Yayyy, Zeak found his dormmm roooooom. And yeah, I did a time skip because I can…and…because I'm lazy...>_>;

Um...yes. xD Zeak still has a badly-drawn bruise from his tree-ram! >w<


PS: in the first panel, he was panting because he ran all the way there. No naughty thoughts people...yet...=w=

PSS: -murders scanner- ;o;
Ha ha, yes....so cute...
Oh nooooo! D'8

They were seperated!
-cries at the crappy page- T^T
xDDDDD

Zeak should get glasses...?

Yeah, well, today I ran into a tree like an idiot, so I decided to make Zeak look like an idiot too, to help my pain. Isnt that why authors exist? To share their misery with their characters?

I'm sooooo tired right now, so I rushed this, sorry. xD

-is not good with action movements- Ahahha, I fail so hard. xD

Poor Zeak...he gots a bruise...=O

And yeah, more inner thoughts. xD Which were interrupted by PAIN.

PS; Ehehhh, you can't see it that well, sorry. Like I said, I kinda rushed this...xD

PSS; I know, amazing foot and hand in the air, right? xD Urgh, messed up on Zeak in the first panel...boo for rushing things...;o;

PSSS; Hosnap, I meant '5' not '6'....urgh, whatever, maybe I'll fix it when I'm not half-dead...maybe I won't...who knows?

And now, I sleep...=w=
Man eating a panda?

That's the coolest thing I've ever heard~! 8DDDD