User Data
bibi-chan06
just here to read awsome comics
  • Real Name
    Stephy
  • Age
    25
  • Gender
    Female
Send Message
yeeeee!!! scanty and kneesocks!! and she's scanty!
my little pony = win <3
they must be the kittens who beat Bo up! lolz coincidencesss
missed you soooo much!! ;A;
nuuuu! not the sheepie!!! T3T sheepies are my fav T^T
bibi-chan06
December 12th, 2010
naa, ya see, she can hear the screams from the carrot, so she feels bad for it XD

I do feel bad for her tho :/
bibi-chan06
December 12th, 2010
you just melted my brain!!
It's called takin a poo Balaah ^^;
raaahh! I wanna know what happens next!!! @0@
I LOVE your stuff! I follow you on deviart and love your artwork! your comic is really really cute!
bibi-chan06
December 11th, 2010
I love love love this comic! your horror is going well tho, it is sad, but it's still girly! so no worries <3
bibi-chan06
December 11th, 2010
I kinda feel bad for amy, she was nice... enough, people who know are just as bad as the person who commits the crime >:(
bibi-chan06
December 8th, 2010
she's so tiny compared to him!! =3
I really liked the vid!! your art is sooo cute!
AHHHH!!! He diiiiddd itttt!!! squeee! I love this comic soooo much!!! I can't waiiit for mooooree!! (fangirl squeal)
bibi-chan06
December 7th, 2010
I love your story! ahh I want to know what's gonna happen next!!! XD squee!
HEE HEEE!!
OMG!! Zee is the girl! I thought he'd be the man for sure!! >//<!