Sonouge

Sonouge

Real Name: Jae
Age: 23
Gender: Male
Web Site: http://www.freewebs.com/sonouge

About Me

uhhh....quack? >>

My Webcomics

the life of manca
Preview
Last Update: 8 Years Ago Fans: 4 # Comics: 14
Sonic Realm
Preview
Last Update: 8 Years Ago Fans: 21 # Comics: 20

Recent Comments

Comment on Sonic Realm Issue 15 of Sonic Realm
Sonouge, 10 Feb 2007 05:27 am
>.> LOL PIXEL PRON
Comment on wich manca do you want~flame of the life of manca
Sonouge, 10 Feb 2007 05:21 am
IM ALIVE?! ORLY?
Yeah, i know i haven't been helping the team or nothin'. It's just that I bought Macromedia Flash 8 recently, and im addicted to it. Having the Nintendo Wii doesn't help much either...
Comment on The life of Manca Issue 1 (Remake) of the life of manca
Sonouge, 10 Feb 2007 05:20 am
Yeah, its kinda bad that i've been holding out on comics though...
Comment on Sonic Realm Issue one (part one) of Sonic Realm
Sonouge, 02 Nov 2006 04:26 pm
Oh...shit....it so wasn't my fault >>;
Comment on It Begins... of RandomComics
Sonouge, 02 Nov 2006 04:19 pm
Dude, why the hell is scrap even in there, he's just standing there the whole time. XD
Comment on Sonic Realm Issue 19 of Sonic Realm
Sonouge, 02 Nov 2006 04:18 pm
So? Whats your point?
Comment on Sonic Realm Issue 21 of Sonic Realm
Sonouge, 02 Nov 2006 04:14 pm
Gah...
Sorry sorry. I've just been busy with school and crap like that, and it leaves me with like, no energy to update. And on top of that i've been in a lazy-ish mood. I'll try and update soon...
Comment on A mision-soonme intro-soonmme of the life of manca
Sonouge, 19 Oct 2006 03:07 pm
Sweet mother of god
Dude I seriously should make an update on this comic...i've only made one issue on it so far and that was just a remake with too many god damn speech bubbles @.@
Comment on Sonic Realm Issue 21 of Sonic Realm
Sonouge, 12 Oct 2006 03:14 am
Yeah I know. I've been kinda lazy.
Comment on Sonic Realm Issue 19 of Sonic Realm
Sonouge, 05 Oct 2006 12:31 am
>> Dont post crap like that or your gunna be sucking a giant cock. Anyways. Photoshop is indeed way better, but for the time being im gunna use Paint.NET

Contact Info

Send Message: Private Message
E-Mail:
AIM Username: bluesphere0574
MSN Messenger:
Yahoo Messenger: