User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
  • Real Name
    Rika
  • Age
    25
  • Gender
    Female
Send Message
PFfffft ahahaha at least he's concerned and then boom! "Dude this is a strange thing for me despite how calm I'm acting I'm just trying to make sure you're not going to regret it so hush and enjoy my sass" dammit you cute bastard
I'm so in love with Hades like holy underworld seriously you snarky bastard I love you and your sassy lady that sasses right back at ya and omg just...seriously this guy is the chillest god ever and hes making snarks at her I freaking love him
HOLY SHIZ! I love Oomph! This is my all time fave song :3. This page made me smile...and I hated that guy 'cause he was a jerk to Herz but this made me smile :3. Weeeee Naked!Herz!!!!
-laughs at Zadel- haha your gonna mess something up :3 lol jk. anyway...-wonders if theres going to be a valXjacob scene- hmmmmmm can't seem to stop thinking about them in different scenarios
Haha yea but its cute so what ^^. You'll get it down pat soon. XD i want to read that book so badly! I heard about it recently and i want to read it
Sag
....Saggy boob lady -_-....ew lol
anywayyyyyyyyyy yea i think Ariels not going to be too happy about the wedding thing...i mean who would be when the one thats getting married is the cute little naive prince who can't keep balence for the life of him :D hehe i love this comic X3
Just cuz its an apple doens't meant its evil >.<....ok maybe it does but its still cute!!!! now...i am taking a liking to them as a paring
OMG DOC!! -Clings to dr. Larxt with Monday.- i missed him!!...uh oh Monday spilt the beans lol now the docs gonna go all fanboy on him lol i hope
Aww poor Clover poor Clover ass =(. Lol Ren is so mean but funny.
lmao I love Ren XD
holy...crap...Lucid you are amazing. I loveeeeeeeeee itttttttttttttttttttt. Its so freakin good. I wonder if Ren will walk in just as they are finishing or continuing??
finally
omg yes finally i'm so happy yay it feels like christmas all over again lol. Go monday!!!!! hehe can't wait till the next page
le gasp
omg...monday -cry- omg clover was fucking with him!! -total shock-
aawwwwwwwwwww monday. that last panel was so sweet
lol hair
lol clovers hair looks so cool in the 3rd panel lol it looks like he got turned upside down. hehe get him monday get him
scuttleXsebastion X3
i think i'm liking sebi and scuttle more then i will eric and ariel O-o omg but they are just toooo cute hehe never thought id say that but they are ^^
many options here >.<
ok 1 ren could kiss him 2 monday could tell him why or 3 both will happen and clover will hear it all XD
-squee- X3
best page yet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! please tell me clover blushes at his possesivness its so kawaii!!!! lol i'm lovin this..yaya no month long hiatus ^3^
O////O -dies-
-dies of a nosebleed- omgomgogmogmgomgogmgomgomgomgomgomg hottttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt gooooooo monday!!!! but still i hope he isn't trying to decive him
ohhh clovers gonna get cha monday....if clover finds out its gonna get good. maybe clover will cry. monday you liar XP this is getting really good
scream more scream more XD lol love the rejection hand