Kippi
  • Gender
    Female
Send Message
Oh my hng.
These two are too adorable.
Summer Ice Cream
Just thought I'd drop by for Milk!'s 9th anniversary.

It's like a spiritual sequel to http://kippi.deviantart.com/art/Milk-summer-snacks-104388481 except I ran out of steam before I could color it. The picnic table ate up all the time.

No new pages yet. Or even soon. I'm still in story-limbo. But if I ever get to drawing up any pages, it'll likely be a whole chapter or a oneshot. If I've learned anything over the years, doing pages one by one is a bad idea lmao.

@pretty jodye flacko: I'm touched by your tenacity haha :'D
Kippi
June 3rd, 2015
Keep it up!
We can compete to see who's still standing by 2050, ahahaha.
Frundship
Bisetsu sure is getting the hang of this whole "friendship" thing. :') So proud.

What DO you do between updates, Crestchan?
Kippi
June 3rd, 2015
Absent?
On the last page of Milk!, Kasey went to sleep and almost never woke up.

Btw, if you ask me if the bottom panel was worth it, I would have to say no. -silent crying-

@Almightyra - I don't skip leg (anatomy) days.
@nunya - Haha, but we usually had to erase everything before we changed classes. :P
@Little Bunny - Oh sweet pygmy goat! I forgot that chalkboards are a thing of the past in some schools. :'[
@komatoes - Well, at least, they're not completely extinct. Glad to see you're still around!
@al'Thor - I wasn't expecting such quick feedback lol. I'll cut them back.
@pretty jodye flacko - Don't die! :( No promises, but maybe before the end of the month I'll...
Kippi
April 12th, 2015
Something has gone terribly wrong.
LMFAO The last panel is killing me
Kippi
March 15th, 2015
Whoa this kid...
He isn't just talking trash!
I...
If I raise both my hands does it count as two?
Kippi
February 27th, 2015
"Stop running!"
-> Run Even Faster
Kippi
February 27th, 2015
Haha yay B-ko!
Just happened to be logged in at the same time that comic was uploaded~

I also really like her green hair for some reason.
Happy Valentines!
Hmm it's hard to choose, but I'm also gonna go with B-ko haha!
Kippi
December 17th, 2014
Look at this Nico guy,
waltzing in 15 minutes late with his Starbucks...
Kippi
December 8th, 2014
Harsh, Vero.
I guess they done goofed!
Oh...
OH.

@Crestchan - Haha, it's just that I think this page cleared up a few things I found odd about Sakura.
Kippi
September 25th, 2014
Sword and Shield?
Interested in seeing how her weapon will complement her magic :O
Kippi
August 20th, 2014
Since the last page,
Erin's been channeling an enthusiastic shounen manga protagonist lol
-skill up-
Yeah! I also like seeing other people improve over time as well (though my feelings get a little complex when they improve exponentially faster than I ever will ahaha).
Child of Love
It's not like I didn't know what "Aiko" meant, but Fuko actually saying "love child" got me for some reason lolol.

@Mystearen - Well, if you don't like summer-bell or summer-forest, there's also scent-phosphorous or flower-pear haha. Find characters that can be read in a way you want. The characters for summer, scent, and flower can all be read as "ka." Same with "rin" and its translations. Though, you gotta exercise SOME discretion with the characters you choose. Like, I discovered I could write my name as "naked juice", but when I showed my friend, she got upset and personally picked different set for me lmao.
Bangs.
You part your hair just a bit different and suddenly no one recognizes you anymore. I can attest to this phenomenon.

That aside, what Yumi said would totally make me fall for her, how cute!
Kippi
August 10th, 2014
Yeahhh.
I'd be pretty upset at suddenly having to live with a stranger, not to mention if she has to clean up after him too lol.