User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Ichipowa
.....a person... with a face..with a nose, two eyes, and a mouth, and hair O: amazing isn't it?
  • Real Name
    Ollie
  • Age
    25
  • Gender
    Female
Send Message
Ichipowa
June 20th, 2014
@Realdandy: He really does have a lot of charm! I also like how you added classical music to the pages.. It really suits the comic.
Ichipowa
June 18th, 2014
@Realdandy: Oh goodness, that's actually a tough decision.. Bayou has this very badass/mysterious vibe about him.. But Felix.. I really like Felix haha.
Ichipowa
June 18th, 2014
o3o
I absolutely love this webcomic.. <3
Whoops. Dropped my bag, oh yeah, you're there too.
O_o Why is Hirn so freaking big. . .
Geezus.

I suppose it's late, but happy birthday o3o
O:<
Bah! This comic gets me too excited!
;^; Curse you Holy, curse you.
=3= I love <3
;^; But I wanna read mooore.
And that is why I don't go into forests on Pokemon anymore o3o
<.< Oh so magically he will win... oh so magically.. damn it's been a while since i've commented on here lol.
Atty = Fuck fuck fuck T_T i look like a looser Dx Fuuuuuuck.

lol xD
Ichipowa
March 14th, 2010
LMFAO!! XD
O: WHOS THAT POKEMON?!?! I mean.. person
<.<
>.>
<.< Dragonthing. You shall follow atty o3o and you shall use tackle on his head and knock him out >D and charmanders will rule bwahahaha ._. idk what im talkin about lawlz.
LAWLZ great page xD! Poor dragon thing is confused o.o
L-A-W-L-Z Isnt that the Rattata from the beginning of the comic xDD lmfao! Great just great!
._. watch oak be standing there
lulz charmander = ":D yay atty pick me u-... aw.. T_T" xDDD lulz fail. and the annoying lawnmower guy. total Win.
Last panel = adorable
lulz. I'd rape him =3= still xD