User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
1firefierce
Will edit later... Too tired to now...
  • Real Name
    Test Nettou
  • Age
    24
  • Gender
    Female
Send Message
Lol.
He's sitting there next to Roy. Just lol.
YAY!
YOUR A HESHE!!!

We all love heshes!

BTW, I go with SHE!
COOL!
Cool story so far! :D I can't wait to see the rest!

P.S. First Comment! YAY!
Nuuuu!
I'm a new reader, and read all of it all the way up to this and... It stopped! D: Oh well, it's a great story, I love it very much! XD It makes me jump up and down in glee!

What's interesting is that, despite this being a fantasy story, the way the characters are acting seem very realistic! I dunno, when I read other stuff, the people don't seem to act like they would in real life, just as...well, acting! So, that's what I find very cool about Stitches!

I just can't wait until... Well, what happens next! Does Niki end up beating Niku? Will Lor start to become less stubborn and more curious? WHO KNOWS!!! I can't wait!

Good job and keep updating please!

EDIT!: P.S. First comment! ^^
FIRST COMMENT, YAY!!! (Edit: nvm, I was a tad too late...)
They don't care about rooster guy... Poor rooster guy...
MORE!!!
Omg, it's getting soooo suspensful!!! *Worships* I can't wait!
XD
Omg... Lol, this is turning out to be funny! COMPETITION!!!
Awww!
I looove bear boy! He looks soo sad, running away from something *coughcoughrapistcoughcough* he probably fears! :D
1firefierce
January 21st, 2009
OMG!!!
SOOO CUUUUTE!!! I want one!!!
YAY!
Here comes jelousy!!! Awwwww!

Just as long as the teacher doesn't try to rape Liam, I'm fine! ^^
For some reason...
AK doesn't look too happy... Lolz, guess it's just his character! ^^

Happy Winter! ^^
Uhh...
Got poked in the eye with a hanger while shopping? *Dies* T^T Guess not...

YAY! Update! I luffs this thing! ^^ Sunny's adorible!
YAY!!!
I loooove the holidays! :D
OMG, YAY!!!
Christmas updates are always the best updates! ^^
Awww!
Poooor Sunny! Poor cute adorible Sunny!!!~ I LOVE SUNNY, HE'S SOOO CUUUUUTE!!! XD
1firefierce
December 21st, 2008
Ooooh snap!

Time for plan B?
YAY!
Agreed, poor Ti! I mean, this is pretty confusing to me! @_@ I can't imagine what it's like for her, she can't re-read things!

I like Utopia! She's awsome! MINE!

Chaos is cool too! 'Course, everyone has to love Life! Hee!

MORE MORE MORE!!! Addiction is occuring!
Awww!!!
GOOO JADE!!! I think Trish is becoming atta~ached! :3

@fgirlmaggie-OF COURSE, WE ALL LOVE LUCIEN!!!

Something needs to happen between him and Trish, so Trish gets all confused, can't pick between the two, and then it turns into one wierdo love triangle! SOOO SUSPENSIFUL!!!

Oh, and good work to our good author, Lancha-sama! *Bows* We all love you!
OMG!
GO SUNNY! GOOD LUCK! ^^
Mr. Cappuccino shall teach you well!
1firefierce
November 22nd, 2008
OMG!
I loooooves it! ^^ This is, like, the best thing I've read in, like, forever!

Ren reminds me soo much of a badass type of Naruto! But... This is sooo much better than Naruto! XD

Update soon... Pweeze?