User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
  • Real Name
    Key
  • Age
    26
  • Gender
    Female
Send Message
She's so cute in that first panel! I wanna squeeze her...=3
Reaction to first panel:
D'AWWWWWW TT^TT
.Key.
November 22nd, 2009
Never thought I'd say this about Susan, of all people...but she is so CUTE in this page!
.Key.
November 8th, 2009
HA!
The Chuck Norris of Sire. =P
.Key.
November 7th, 2009
Last panel made me lol.
I like her. >=)
I love how his shirt matches his expression XD
Dang, that fourth panel must've taken forever to draw.
I love Melany's hair! ^^
That made me laugh out loud...makes me remember when Pokemon was huge and we used to have competitions to see who knew the most.

This is really good so far! It's paced really well.
She's cute when she's freaking out XD
Omg lol.
There's one in every class.
But Drina seems especially awesome.
.Key.
September 30th, 2009
Wow, this is really pretty *_*
You draw flowers and hair really well!
This is so cute....*-*
I wanna steal Melany's outfit.
Beautiful design *_*
Coloring is gorgeous as always ^^

Hmm...as for a favorite character, I'd have to say Toji! Cuz he's adorable.
Oh, and I'm curious about your printed version - what kind of extras do you think you're going to put in it?
She's so cute in that second panel! ^^
You draw chibi cats very well.
Omg yay! I love this comic, and I'm so glad you're updating again! ^-^
.Key.
March 1st, 2009
ZASH!
XD
How am I just finding this now?
I love your art (especially eyes *_*) and your story is really interesting!
Plus, being able to draw angler fish is a special skill. =P I'll be watching this!
.Key.
Nim
November 17th, 2008
She's cute. ^_^ Especially with the eyeshadow.
.Key.
October 10th, 2008
*is on the edge of her seat*

Maki's character design=love, btw. ^_^