User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
megounette
Julie A. a.k.a. Megu, or megounette 8D

I'm French.

I don't like description. 8D
  • Real Name
    Julie A.
  • Age
    28
  • Gender
    Female
Send Message
I love this pairing TOO DEATH ♥

I'm glad your tablet works again. I had the same problem with mine but it was because of SAI only >_<
J'adore les couleurs, comme d'hab ;u;
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF YES. ME LIKES.
....OR YOU CAN KISS ELSEWHERE ! |DDD &#9829;
raperaperaperaperaperaperape
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF *happy fangirl is happy*
I'm so HYPER you updated ! Srsly, each of your page makes my day wonderful &#9829;
I'm really into Persian x Meowth though TwT &#9829;&#9829;
Bawww DD:
He misses her so much....
OMG 'Naughty games' ?!! omgomg *can't wait*
BRB DYING FROM EXCITMENT*
Sh-SHIBAAA ;n; *hugs*
maybe because I'm EVIL ? D8
*hides*
It's not a ring. Neither a cockring.
IT'S A GUN OMG !
Sorry guys XD;;;
Lelouch remains lelouch, after all. D:

Also, I'm really sorry but the updates will go even slower OTL I've only sketched the 2 next pages and due to my college works, I'm not sure I can manage to have it lined and inked before at least a month. I'm really sorry
Though, since I have a 3 hours boring class every Friday morning, I may be able to line them during it. Ahah. We'll see.
You'll see it in few weeks 8D *shots*
Whooo suspens ! 8D

S-SORRY FOR THE WAITING GUYS (QAQ)
OMG OMG OMG SORRY GUYS FOR THE WAIIIIIIT ASN?SADJKZDZK @_@;;
With my revisions for my end-of-term exams I didn't have much time to draw (except the X-Mas pics, which took me several hours of my revision time LOL). But I finally managed to draw and ink page 11 ! @A@ *happy*
And as you can see, there is a DIALOGUE OMGLOL.
Enjoy the reading~~ &#9829;&#9829;
OMGOMG SHE SLAPPED HIM ;; poor Psyduck ;; *hugs*
And what Ash gonna do ? o.o tintintiiin~


Good luck for your moving~ &#9829;
We'll all be waiting impatiently for your return~~
SEX SLAVE YEAH !!!! >DDDD
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT????!!!! °O°
Voltorb... ;___; yeah, he's cute even if he's ugly ;__; *pats pats*
And what'll say Persian to Meowth ? eheh alone in this room, I can smell something hot >D *perv fangirl who is speaking*
Thank you >w<
OMG O_O 7 pages ? *give a cookie* &#9829;

*squee* Meowth is so cute haha~~ sounds like a little girl~~ but Persian will get jealous I hope >D
And LOL bishi Voltorb XD priceless BD &#9829;