User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Cultra
well...i live in Iceland and i hate working.
i love drawing and i love to build all kinds of stuff that comes to mind, computing, eat and specially draw... hmmm, i said that already didn't i? XD
I'm in school and i like it, i mean who wouldn't, as long as i am in school i don't have to work so much ;P
everyone who likes cultra is awesome and gets a free imaginary ice cream! \(^0^)/
  • Real Name
    Fannar
  • Age
    27
  • Gender
    Male
Send Message
yay!! first to comment ^^
awesome work as alwais and congrats on the 777 fans you have! and quoting to the pixies: "if the devil is 6 then god is seven" hehhe :3
great page!
and wraarr to Aryssa >3
Cultra
September 23rd, 2010
wait she can see herself in the mirror :O
omg i thought vamps couldn't see them self in the mirror :S
last panel is awesome i loled ;D
another page!
Llladies and gentlemen!
behold the 21st page of that Fantasy!
....
I'm sorry for not being able to update sooner!
but that's going to change soon (i think).
i hope you like, even though i made countless errors in this page,
like the ink thickness and such!
so uhm... enjoy ^-^
Cultra
August 30th, 2010
wow!
this is really good :D
it's not often that i find such
an awesome comic on smackjeeves!
the story is good and the art is really good to!
keep up the good work! i wanna read more :P
just read through all of this,
and it's really good :D
strange that you don't have any more fans than this :/
finally a new page!
yes it's true!
I finally i managed to update a page!
life has been literally hard this month.
I've been working my ass off trying to get money to buy a computer,
i literally have been working 14 hours a day,
so i had no time to draw :/
well... i really hope you like this page,
i put an extra effort making it and toning it!

@RaynReaverMugenSlain:
you're exactly right! ;D

@SiliconMage:
thanks :) and yes, i would take bubblegum route to,
'cause it sounds awesome, then again i'm not Leon or orb haha :D
this page is great, the hair, the position... just awesome!
great work man! ;D
page 19!
well here is page 19 of this comic!
I'm sorry about this lame talkative page,
but i had to introduce orb formally :D
as this is one of my first comics
i am pretty happy about reaching 8 fans!
and i am thinking about what i should
do when i reach 10 fans, any ideas?
and blackhoodcomics, i hope you like! :D
wow! cool chamber!
the details are awesome :D
this is just freakin' AWESOME!
you're just like a pro,
no let me rephrase that, you are a pro :D
i really wanna see more :P
+fave ^-^
haha yes i did :D
how about creating another funny comic?
i love your humor XD
GO HATRED AND RAGE!! whooo \(^0^)/
muhaha i love tha black knight >D
go kill'em all XD
haha awesome, i love the revenge part XD
"you owe me moneyh!"
+fave! put more pages in, i wanna read more ;P
sorry!
well... i finally managed to update a page!
it's been so hard trying to work on this comic
and deal with work!
but i am going to try to update 2 pages in this week!
so be sure to check it out ;)
hope you like this page,
(even though i didn't pull any special work on it :/ )

@ SiliconeMage:
haha true XD

@ blackhoodcomics:
thanks!
and yeah i know it's going really slow for now :/
hey! you're back, yay!!
it's nice to see you again! :D
and now you just wheel the fish in! :D
ouch! i wouldn't want someone to say something like that to me XD
talking about owning a rocket with a sword :D
awesome page man! ;D
haha talking about using the wooden monk haha