User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
lazesummerstone
I'm just someone living in Seattle making comics and drinking way to much coffee! I also have a gigantic bird head.
  • Real Name
    Jake Myler
  • Gender
    Male
Send Message
@Rjcmanus (New hunter vanguard): I think this storyline is weirdly hard to follow. Are you going against Dredgens or with them? Also did you get your ghost shot? so you're mortal now?
@Textualfish: 5am? nothings worth that.
Checking in on Watermelon
Looks like Watermelon has gone full Eliksni.
@Textualfish: Yeah @Avoid titan was correct! Wacom Cintiq is the best tablet, but if you can't afford that a ipad pro with apple pencil will also work! If those are also too expensive or you're just starting out a Wacom Bamboo tablet is perfect.
@Dragonfire65: Yeah the crappy thing about this site is it doesn't warn me when my subscription expires! So it expired and broke my links! Thanks for telling me though!
@Arcstrider Exo: I'm so far behind!!!!
@Arcstrider Exo: oh yeah I forgot about that!
@Arcstrider Exo: I'm CONSTANTLY out of those. Right now I'm just resigned to the fact that getting up to the proper light is gonna take me all summer. haha
@Arcstrider Exo: ahh yeah it's not very user friendly! haha
an interlude on Pokemon
Once in a while i post a Pokemon comic up in here. This is one of those times. This is the one about Scorbunny's dark secret.
And by the way I recently got a project working on a mini-comic for a company and I'm trying to finish that now. So no new watermelon Exo till I finish that (no playing Destiny either unfortunately and it's killing me 😢)!
@Textualfish: Do you mean a drawing tablet that is portable or one that you connect to a computer?
@Arcstrider Exo: I know I need it so much !!!
I wonder if the choice will really be a choice or not. It'd be really cool if it is a big choice that changes the game for you a little bit! I don't wanna do anything for the Drifter though haha.
@Rjcmanus (New hunter vanguard): I don't think they usually take real human bodies to wild west museums, but cool story!
@Arcstrider Exo: Yeah it's crazy! What?!
@Textualfish: I would have done that online highschool thing that people can do now if I were that age. Seriously.
@Textualfish: Just try to stay safe! Sometimes it's only talk but you never know.
@Some stupid idiot on the interne: I actually wanted to do more of these kind of pages after doing like 20 pages of Watermelon only epic adventure last year. I got a lot of silly ideas!
@Arcstrider Exo: That day he had it open! Naw I dunno even where that is!?