Berry the Bunny
Hi! Im Berry! Thats obviously not my real name, but whatever.
I like PS3, PSP and lots of gaming consoles.
Also, I love animals ^^
  • Real Name
    Just call me Berry ^^
  • Age
    19
  • Gender
    Female
Send Message
Heres Evil Person Number Two!
Miss Kinnio. ^^
Nobody knows her Real Name so they just decided to call her that.
She has nothing better to do with her time, so she Joined up with Anny and Tama.
I'm working on Tama's sprite..
Oh yeah.. She kinda has an anger issue problem because I was workin on this at school the other day and someone asked if it was Amy Rose. Then I got the Idea that she gets pissed off easily if anyone even mentions roses or the name Amy.
Heres Evil Person Number Two!
Miss Kinnio. ^^
Nobody knows her Real Name so they just decided to call her that.
She has nothing better to do with her time, so she Joined up with Anny and Tama.
I'm working on Tama's sprite..
Oh yeah.. She kinda has an anger issue problem because I was workin on this at school the other day and someone asked if it was Amy Rose. Then I got the Idea that she gets pissed off easily if anyone even mentions roses or the name Amy.


..You know, it gets kinda lonely in the comment area..
Comment? <3
Shes a Robot Thingy,
and the first of three of my villians!
I think shes a mouse.
I forget.
Shes a Robot Thingy :3
Well, here 1/3 of my villian characters.
I think shes a mouse. I forget.
I'm a Master of Shading!
-Not-

Hm.. Ok, I'll try to fix the shading..

-Feels Accomplished-
I havnt seen a Tiger anywhere so I thought I would make a Tiger, since there are barely any. (:

And Not just a Normal Tiger.. ^^
One of those really Pretty White Tigers x3

I tried using 4 shades and It came out pretty well. ^^
I really Love her. <3
So Critic Please? ^^

Oh, And Berry, Mizu and her are a Team!
Mizu is Speed
Berry is Flight
And Sammy is Power!
Well, I just added like 2 attack Poses and Changed a bit of the info on the sheet >.<!
But It's still an Update! ^^
Well, I just added like 2 attack Poses and Changed a bit of the info on the sheet >.<!
But It's still an Update! ^^
Dont forget the Alt Text! XDD
I CAST REVIVE!

.....

YOUR SPELL FAILED!

....

Damn..

----

Just a small joke, due to the lack of updates.
I'm guilty for not updating.
-Shrugs-
She has a staff now.
Huzzah!
Random Update.
She has a staff now, Yay!
Me? ALIVE!?
Well, I finally got off my lazy butt and uploaded something XD
Enjoy Berry Healing herself. Im working on some new sprites for her so... Yea. ^^
Ohmaigawd!
An update<3
Sorryyy DDD:
I've just been busy T.T
....
All Im going to say is..
MAKE YOUR OWN DAMN SPRITES
cant blame you, they're fun ^^
She stole mai name ;-;
I found out the wonders of the Doll Maker~!! ^__^
So yea..
The tie sorta.. failed..
So It looks more like an under shirt and the red shirt is a jacket.. I may make it like that...
Looks better like that in my opion..
So what do you think?