User Data
Revu
HI GUYS! PLEASE READ MY MOST RECENT LJ ENTRY ABOUT AWKWARD RIPPER HERE TO ANSWER ANY OF YOUR UNANSWERED QUESTIONS ;w; INCLUDES CHARACTER BIO/PLOT ELABORATION AND SUPER SECRET REVEALED THINGS THAT NEVER SAW THE LIGHT OF DAY http://sewer-monstar.livejournal.com/73870.html

i love you all and thank you for everything<3
hello everyone/whoever is left ;w;/
hi! long time no see

well, since AR has been discontinued for quite a number of years now, i figured i'd update one last time to really settle it in instead of many false promised notes... so here's a pic of how everyone would look today! dang my style changed a lot...

explanations of plot, characters and their back-stories and WHOA WHAT I WASNT EXPECTING THAT revelations and what would have happened if the comic was continued: http://sewer-monstar.livejournal.com/73870.html

character appearances and changes: http://sewer-monstar.livejournal.com/74035.html

i post a lot of my art now on my LJ (above) and tumblr, which i'll link below
thank you for sticking by and still being a fan of the comic/characters even though it's no more ;w; i will still draw them because i liked their concepts and actually reread the whole thing (I FELT LIKE REBECCA BLACK WATCHING FRIDAY OMG)

as the picture says, thank you for everything<3 i hope youre all doing well!!!

tumblr: http://monsieurpaprika.tumblr.com/
dA: http://sewermonstar.deviantart.com/
BE PREPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARED
Art Blog (follow me here for more art than dA): http://splitintestines.blogspot.com/
Formspring: http://www.formspring.me/sewermonstar
deviantART: http://sewermonstar.deviantart.com/
Revu
December 17th, 2010
OH MY GOD FINALLY

yeah, uh. still new at the digital coloring thingy but I found some neat tutorials so I'm gonna try that out on the next page. If you guys got any suggestions, it'd be really cool and helpful! I really want to try and make the coloring not so plain-looking and kind of... idk the word, but I want it to stand out, you know?

sorry for the long wait your guys, really. :( It shouldn't have taken me so long, but with the new tablet and drawfagging and college and everything, i seemed to have put this off more... my bad! thank you for your patience as always!!<33333
thank you guys, you're all so kind!!! ;A; I DON'T DESERVE THIS MUCH LOVE AGHADSFHSAFDH

i'm so afraid about the math portion of the SAT though... I FAIL HARD AT MATHEMATICS but i hope i do as well as you did RedStar! lol
Revu
August 23rd, 2010
@CaptiveAngel

A YEAR? There must be a glitch in the system or something, because I recently updated this page last month. I'll be updating as soon as I can with another page, so don't worry!
Revu
August 12th, 2010
jeez Antoinette get rid of that ugly rug the colors are hideous

I know I've said "sorry for not updating in forever" many times before, so I think you guys get the point now.

Uuuuh. Another colored page. Yeah, decided to go back with that (I decided AR is an experimental comic after all) and I want to see what I can do with colors and stuff. You can tell the colors with the rug and Edward's suit are different because the originals I had used died on me.

lol the anatomy is so screwed in this one
I actually went to Colorado to visit family and while I was there, I started improving with faces and hands (this is an old inked page, I just colored it until recently). Expect some better quality next time ahahaha

thanks for all the new fans and people who haven't given up because of my stupidity and procrastination! I should throw a party for you guys.
Revu
July 15th, 2010
@ cutie grl
thank you very much, i hope so too!
Revu
July 15th, 2010
IMPORTANT UPDATE PLEASE READ: http://sewer-monstar.livejournal.com/17149.html

ok so this is the WORST page I've ever done but it's really old so yeah
Sorry for the lack of updates, I haven't really been motivated. I've been also trying to keep my shaky hands under control (as said from above link). In addition to all this bullshit, I have noticed how TERRIBLE my layouts for my pages have been after looking at some refs, tutorials and comic examples, so after this page expect some changes including more backgrounds, different sized panels, smaller text bubbles and so on. I'm seeing my mistakes and fixing them, so thank god for that.
I also forgot to mention I did a 500+ fan picture a million years ago here http://awkwardripper.smackjeeves.com/comics/896406/intermission-500-fans/ apologies for no notification!

I'm just worried about the shaking issue. It's REALLY hard for me to keep it under control and as you can tell from this page, it's pretty bad. I'll try to fix that though. Thanks for having the patience to put up with me you guys, you're all awesome and I would hug you all if my arms were long enough!
Revu
June 13th, 2010
@ DCEsRedStar

its crimson highlights

@ rainbowscribblez

PFFTAHAHAHAHAHA
Revu
June 13th, 2010
A FULL COLORED PAGE? DON'T FLIP YOUR SHIT LIKE THE TIME I EXPERIMENTED WITH THE BLOOD COLOR GUYS, GAWD.

this is just a test, i want to see how it would be if the pages were in color for a while. plus i need to work on my shading and coloring overall, so this would be good practice! it's quite a bit of fun doing this

(yeah yeah i know other!mathan looks like Sebastian (Kuroshitsuji) fully colored ok shut up)
Revu
June 11th, 2010
@ DCEsRedStar

"Eep! Pure metal! Wait, how does HE know that? o.O"
he's touching it? lol
Revu
June 10th, 2010
500+ FANS?
THIS CALLS FOR A CELEBRATION PIC

oh hey i think i'm getting better at drawing again yayyyy
Revu
June 10th, 2010
im glad i was able to show you guys ha little of mathan and anevin's relationship. it kind of gives you an insight on how he was a year prior

aaaaaaaAAAAAAA THANKS FOR ALL THE SWEETNESS IN YOUR COMMENTS<3333
Revu
June 8th, 2010
i gotta formspring ASK ME THINGS http://www.formspring.me/sewermonstar

I am so sorry this page took forever to get out. I was just oh you know FUCKING GRADUATING HIGH SCHOOL *HIGH FIVES AIR* oh and finding work and colleges and babysitting

this page should NOT have taken so long to get out, but i haven't drawn ANYTHING for over 3 months because i was so busy with said things, that i could not find time

A BIG THANK YOU TO EVERYONE WHO STOOD BY THIS COMIC!!! THANK YOU FOR NOT GIVING UP ON EVER GETTING ANOTHER UPDATE FROM ME I AM SO HAPPY I LOVE YOU ALL MWAAAAAAAH
expect more updates now!

also we finally learn the name of Annie's teddy bear god it's about time
LOOK INSOMNIAC!MATHAN IS BACK IN THE FLASHBACK
Revu
April 20th, 2010
SCENE CHANGE!

Sorry it took forever to get this page out. You know the drill: school, art trades, depression, etc. I also decided to add some more detail to character's hair that isn't black. Also, I'm debating whether to do FULL COLOR PAGES from now on because everything just seems so... dull. But it probably won't happen soon since I need to buy some more light peach and black markers.

hey mathan why is your hair still black you should be back to normal
Revu
April 2nd, 2010
This page is important. Remember it like you remember page 101. I TRIED SO HARD TO NOT WORD THIS SENTENCE WRONG. But I still don't like how it came out. It makes Mathan sound like he was BORN with two hearts. *facepalm*

also, lol @ failed perspective in panel 2
Revu
April 1st, 2010
Lookin' kinda moe in that last panel there, Arlena.

also, temporary banner!
Revu
March 31st, 2010
Added an ABOUT section at the top: http://awkwardripper.smackjeeves.com/about/