User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Blue Eyes
...yes...
Blue Eyes
February 6th, 2012
DDDD:

NU omg that's so sad that you have to take it off! I hope you find a new host easily and all goes well, I'll definitely be following.

AWWWWWW PEPPSSSS lookit you still trying to save hard headed leetle Kenkennnnn <333 YOU SAVE THIS RELATIONSHIP RHODE CAUSE KENKEN IS OBVS NOT GOOD AT THIS JESUSCHRISSST. ajfdklsajfkldshjfkdsl SO excite for the next few pagesssssss >v<
i feel like weird face is Herz's dad...
Blue Eyes
January 21st, 2011
SO if wifey is JUST a memory, THIS is not what REAL wifey would want? This is just what Django's effed up heir relm is projecting cause his wifey side of his brain is neglected????? @_@

lol yaaay patient being kinda there for him.

but... yeah other than that my grumpycakes comment stands lol
Blue Eyes
January 13th, 2011
DJAAAAANGOOOOOO NOOOOOOOOOOOOOOOOO YOU BUBBLE HEAD THIS WOMAN IS UNSTABLE YOU DON'T TELL HER YOU'VE _FOUND SOMEONE ELSE_ THIS LADY WILL KEEL YOUUUUU.(and possibly 'someone else' too >:E)

fail. AWWWWW Patient cares about Django... even if it's just an he's the heir PROTECT deal.

D: WAIT so so is wifey just a MEMORY that is manifesting as a part of this psycho heir world or is it really her spirit????
Blue Eyes
January 7th, 2011
Can we say PSYCHO B- >_>

YAAAAAAAY PATIENT TO THE RESCUEEEEE <3333 Looooove Django's face one the "i have I'm out" bit, mmmm delicious.

What pills make you forget stuff???

did wifey have gray/silver hair before she died?
Blue Eyes
December 24th, 2010
THIS IS GRUMPYCAKES WHAT
ROFL OHHHHH DJANGO YOU BUM <3 YOU ADORABLE, SILLY BUM. How does one ask that question without awkwardness though, in all reality?

Patients all -EXTREME DISLIKE FFFFF SHE'S EVIL- and isn't he just so amazing that he fits all that into the word wife???? Also she MUST be evil cause she has silveryblu/purple hair.... (and if final fantasy has taught me anything it's that silver hair of any kind = EEEEEVIL.)

PS read Deary as DREARY... you obviously needed to know.
FFFFFF EVEN KAHN IS SNARKY TO ATTICUS OTL
BUT I LOVE IT SO BALLIN.

FFFFFFFFFFF <3 <3 <3 I could CRY for how nice he's being to DT ;v;
SCREAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMM

I KNEW IT WAS ATTICUS I KNEW, I KNEWWWWWW> EFFF YESSSSS;v; HE LOVES YOU DRAGONTHING HE DOES IT'S JUST DEEP DOWN.

aaaaaaaand cue "I was just saving him cuz he saved me earlier" deflection!!!!

you MADE my morning :)
My friend and I think SeƱor Sir Sagu and Shirley should travel to Mexico together. ROFL
entry
http://www.unowen.net/tegaki/dblog.php?u=9501&e=980726

If I can enter both TOGETHER great, if not just one would make me so happy.

Cassie's super serious but super loyal. She can be laid back at times. She would melt when faced with Bo. Be guarded against AK.

Jack likes to tease ppl. He got to know Cassie when she got seriously hurt in her line of work. He likes to mess with Cassie and is head over heels. He'd tease both AK and Bo equally (he'd have a weird liking for AK cause I think AK could be abbrasive)

This encompasses how Cassie and Jack tend to treat each other http://www.unowen.net/tegaki/dblog.php?u=9501&e=592910

And finally a B.A. Cassie http://www.unowen.net/tegaki/dblog.php?u=9501&e=606209

Cassie has no real home but (for a real world sort of deal) she'd go to the Zoo (or maybe an eccentric animal owners house) to where Jack was to just be around him or get fixed up... but I don't think they'd really be owned in a normal sense.

:)
Blue Eyes
September 11th, 2009
HOLY EFF THAT WAS THE LONGEST AND MOST HILARIOUS SPIT-TAKE EVAAAAAHHHHH XDDD i love this comic so much XDDD
WTF?!?!?! And if you knew him better you'd let him do that stuff to you Sunny????
lololol dorq XD but at least he WAS happy with himself (till everyone left D:) i love Herz
lolol "But not us."
wondrous reactions ROFL