User Data
SenayDragon
Occupation: College Student/ Fujoshi
Dream Occupation: Comic Book Artist
Likely Occupation: Hobo in Japan

....I HAVE NOT GIVEN UP ON MY COMICS! I am just busy with life. I still think about them and plan for them. If you've given up on me, that's okay. I would've too. ^^; But I do plan on continuing them someday. Hopefully that day will be soon.

If you'd like to see any of my recent art, please feel free to visit my dA. I am rather active there. :3
  • Real Name
    Schlynny-poo
  • Age
    28
  • Gender
    Female
Send Message
SenayDragon
January 18th, 2012
Omg I leave for a few weeks AND THIS IS WHAT HAPPENS?? Oh Ken, you assume too much! That ego of yours.. IT'S TOO BIG~ IT'S TOO WIDE~ IT'S TOO STRONG~ IT WON'T FIT~ SUCH A HUUUGE-*shot*
Ahem, anywaaaays.. I missed this so much yay but the drama oh how shall I liiiive!?! ;A; (Jamal should come and make it better hehe<333)
They're totally watching Rocky Horror. I just know it. >3
SenayDragon
August 29th, 2007
Whoops; forgot this page! ^^;;;;
SenayDragon
August 27th, 2007
Awweh! He feels rejected! D: *pets*
SenayDragon
August 27th, 2007
Last one for tonight. ^____^ I luffles my hyperactive tan twinnies! <333
SenayDragon
August 27th, 2007
YESH!!! That's what he gets for bein' straight! O<
SenayDragon
August 27th, 2007
Meh.... Don't really like this page, either... - w-
SenayDragon
August 27th, 2007
I hate how this page came out. ^_____^
SenayDragon
August 27th, 2007
I can't do fire... ^^;;;

HOORAY FOR .25 SECOND SHADING SKILLZ!!!
SenayDragon
August 27th, 2007
*points*

EW! A STRAIGHT GUY!!!

>>

<<

*hides under a rock*
Zo mah gewdness! O____o I have a feeling this will be devastating... *hides from teh cliffhanger*
SenayDragon
August 25th, 2007
*gigglesnort* He's so blunt! xD
SenayDragon
August 25th, 2007
DUDE! I wanna wake up to that! Seriously! D:
SenayDragon
August 25th, 2007
Mmmm... <3333 *licks* @w@
SenayDragon
August 25th, 2007
It's... THAT BED THAT UKES ALWAYS WAKE UP ON!!! It's so popular... .___. I wish I was that popular... *is making no sense*
SenayDragon
August 25th, 2007
*bleeds from the nose as she hands kitty all her moniez* <333
That sun is sooo high....

HAHA pun! xD *is shot*
WHOO!!! I'm back from an overly extended art block... soooooo not fun... -_____-""" But yes, I will be continuing "The Sky is Orange", but not right away. First I'll be busy updating my other comic, CURSE, for a while, then I'll come back and update this with a Seth/Conway story. ^w^ You'll have to wait for chapter two while I appease my inner/outer yaoi fangirl with some Seth/Conway smut!! xD (I have it aaaaaaaalll planned out, too! >3)

So... Do you think I should upload the Seth/Conway smut story in here ("The Sky is Orange"), or make it a completely seperate comic with it's own page and stuff? Because if I upload it here, I'll have to make TSiO a 'mature' comic. - w- So, whatchu think?
Yes, it's true, I swear! And I have no intention of quitting CURSE. I've just been in an art block for FOREVER AND A HALF!!! Dx It was so horrible... TT____TT *sits in fetal position in an emo corner*

So yeah, I have the next few pages drawn out, but I need to add the finishing touches before I upload. And I'm not sure exactly how long that'll be since I start college classes in a few days. - w-"" I'll try my best to get them up soon, though!!!

And thank you so much to anyone who still has any interest in CURSE after all this time! <333
Ooooo... You're gewd Lethalbabe1. ^^