User Data
Youkain
  • Real Name
    Miko
  • Age
    26
  • Gender
    Female
Send Message
Youkain
January 31st, 2012
Nono... Pepper... Pepper don't cry....

Keeeeeen! Go out there and see what he wanted to tell you! D;
Youkain
August 12th, 2011
Myna
Please be okay. ;3;!
FURRY
Yeah, yew. ;D
Tittany? Wth XD
Omg Welcome back! These few comic page updates made my day. Thanks! Welcome back...sorta...I Guess? XD
Youkain
September 24th, 2010
SPARKLE POWAH AWAAAAAY.

Hiratori: Well...I know where he got it from.

xD
Raaape meeeeeee.

Rape meeee my friend. XD
Oh. Em. GEEEEEEEEEE.
I claime the `3` Faced one!
Poor Haru.

D8

SHIRATORI, SHARE YOUR FEELINS
NUUUUUU, I HATE BEING SEMI RIGHT!

It wasn't Haru, is was Shira-kun's dream. ;3;
Th....This isn't just an "Embarressing Dream" That Haru is having, is it?!?!

It's to sexeh!
Nuuu Ending! Yay something awesome!
My Trouble senses are tingling.....
Something tells me.... That he's going to FUCK IT ALL UP.
It's.....It's.....EITHER MEOWTH Or....MISTY. Maybe Psydu- Nah Cause he knows Pika's feelins.... Hm..
OMG UPDATYE IT NAO D:
Oh Gosh. ;;
Youkain
September 17th, 2009
Darnit Ash! Stop Denying Pika! DX
Youkain
September 16th, 2009
Arrival
Misty: Aaash! I have Something to te- *see's Ash and Pika Kissing* YOU JERK! *runs away*

PikaXAsh all the way in dis commic!! DX

*flails*
BAAAAW. And ya used a Michael Jackson Song. I Wanted to Cry. ;; Yay Peep/Welsher!
Youkain
February 26th, 2009
Welcome back Yassa! Glad the move is all okie-dokie. And I'm pretty sure your best friend will be alright! It the cancer is "Mild" then I believe that caught it in time to help her out. I'm no medic or anything, but, That's what I think! ^^


Hah, Poor Psyduck. AND LAWL ASH.