User Data
tenmuki
i like cookies, angels, anime, drawing... etc~~~~ :3

and also... I HAVE NO CODING ABILITY WHATSOEVER... SO I CAN'T COME UP WITH MY OWN WEBS...

=w= I stopped linearting...

Edit: *forgot the blur*

@creamandcookies: yes I was aha, I noticed the typo too.. but just never got around to fixing it~
omg this is amazing! i'm so excited >D
molly can be an airhead at times...(cough very rarely cough)

@koneko-chaan & doody_machine: I'm talking about the head in the second panel... like his bangs are too high up or something aha.

@drifting_flower: thank you =3=
kuroi's head looks funny in this page =3=

however, laziness triumphs...
LOL WHAT IS THIS?! I'M ACTUALLY EMBARRASSED ABOUT POSTING THIS PAGE???!!!

but yea, I've had this drawn for months lol so their poses look weird.

BTW!!!!
I've actually physically tried this (without the stairs of course QAQ), and it's totally possible to trip and fall this way (if there's stairs)XDDD lols.

so I'll try to avoid cliches from now on OvOb!

and I'll practice my motion lines TTATT

@ScarletBalze: Thank you TTATT

@koneko-chan: haha thanks, I feel better XD

@Nanayuki: awesome! and that's why I foreshadow very vaguely! OvOb! it works! lols cuz people think you're trying to not give it away XDD

@doody_machine: *makes molly do a double cartwheel down the stairs* =3=
sorry, cliche moment coming. but it's kinda like a dream of mine to draw something like this so WATEVER!

anyways... I finally got off my lazy butt and actually toned his hair black OvO... like it's supposed to be

@nanayuki: hehe you're curious?! I don't even know exactly what i'm foreshadowing here! lolol actually I kinda do, but the ideas i have are kinda messy, I need to sort them out OvO

@P!k: huurhurrrr I like me some tension 8D
foreshadow! 8D

thanks kat! :D
woot!
tenmuki
December 22nd, 2010
lol omg you're right... OTL
yay! thanks guys for accepting me back. TTATT

I'll work very hard this winter break to get as many pages out as I can! ovob!
tenmuki
December 21st, 2010
!! the concept's like yoroshiku master! XDD it's very cute <3
I made the lines softer and lighter... it feels more shoujo this way ovob
Apologies
sorry for abandoning this for 7 months >.<

I actually had the rest of the chapter sketched for a loooooong time <.< I just didn't have time to ink and tone them...

anyways, my drawing style has changed again... i think XD

I'll try to update again <3

... stupid bushes...
hahah down to 1 page a month now >.<


thanks for the comments <3:

@ Ren-Chin: his hair is SUPPOSED to be black, but I forget to color it in sometimes... ORZ

@ Veldandii: hahahhaha whyyyyy yess, veeerrryyy niiiccceee *winks* (and yay for newb-teachers)

@ ice-tea: OMG YOU FIND THIS FUNNY!! and here I thought my sense of humor is too weird for other ppl XDDD.
THANKS FOR 100+ FANS <3

--------------------------
well... it seems like I have a 2-pages-per-month upload rate now <.< booo...
LOL I CHANGED HIS FACE OWO
soo yes, kuroi has undergone a plastic surgery and shall look like this from now on >D

and too lazy to tone properly... too lazy for anything actually...

@ p!k : lol thank you X3 the teacher is an awesome baby-faced dude.
owo
sorry, rushed page >.<

p.s. I think I rather like drawing sasha's eyes blank o.o and Jake just likes to tease her XD
hmmmm I think either my toning style changed or I just got lazy.... yea i think I got lazy XDD
lolol i've been wanting to stick flowers in for a while now :P

*shiny* *w*

aaaaand... I'll just stick with kuroi I guess :/

and btw, my drawing style has kinda changed from when I first started this... so the peoples might look a bit different... but I'll try to make them recognizable lol