User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
R.efri
  • Real Name
    Dominic
  • Gender
    Female
Send Message
R.efri
April 22nd, 2015
Usually I'm not a fan of sweet things, but maaaaaaaaan those two wtf! ♥
R.efri
April 18th, 2015
Damn, your comic is so cute!
Haha! I'm enjoying it so much! ♥
shit shit shit shit shit
@>FAN<: She studied animation! So I guess it's pretty easy to percept such fluid moviments on her drawings. It's her identity and it's one of the main reasons why many people adore her art. The colors are well placed as well, brighty and according to the concepts! I guess 80% of everything she does has a reason to be there. :3

Sorry for bothering you with this! I couldn't agree more with you <3
SHITS GOING TO GET REALLY BAD
Ugh that's making me nervous! DDD:
I'm keeping an eye on that òAó
I'm so ready
Funk. Brazilian's funk. UGH.
HEHEHEHEHEHEHEE
cuuuuuute
AAHUAFSDHSVDOI´HESBVDGIÇOIFÇLIJ BÇLKIN CFOIL F

THIS WAS SO CUTE!!!!!!!!!111111
Your characters makes me laugh A LOT. HH3H3H3H3H3H3H3H3HH3H3H3H3H3H3H3H

Psycological torture H3H3H3H3!
And I'm so gonna buy the two first volumns!
Just gotta get some money on paypal ;D
FAVORITE.COMIC.EVER.
R.efri
April 20th, 2012
Heyo he doesn't. Look at those dark circles!
R.efri
April 15th, 2012
I'M LOVING IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
R.efri
April 12th, 2012
HE IS INSAANE BROH. I love it! ♥
R.efri
March 6th, 2012
DUDE. I hate his father that isn't his father. Seriously.
R.efri
March 5th, 2012
O_O
DUDE. DUDE. Just do that! :D
R.efri
March 3rd, 2012
PSYYYYYYYYYYCHO!