SomiJuli
I really like to write more then anything. I'm not THAT good of an artist, but i do have moments of genius. I mainly write BL because I love the hotness and sweetness that can come with those couples.

<b>Somi=Artist, Juli=Author(Oasis=both).</b>

<b>My Oasis:</b> My first comic!! yayy!! i hope its good!everything about it is in the summary(hopefully).

<b>Forget the Distance:</b> SomiJuli's first Webcomic together(Sister power!) Basic drama and love triangle with a twist of course.

<b>Art of A Fantasy:</b> Juli's excuse for Somi to draw lots and lots of smut. XD It does have a plot line and cute characters.

<b>R.E.B.L.E.S. :>/b> Something that I stumbled upon one day, got EXTREMELY INSPIRED, saw that she was searching for a co-author and we just kinda...kick-started the story again after a looong hiatus. ^.^. Adorable, cute...emotional...story....

DeviantArt:
Somi42 and PrincessJuli
Y!Gallery:
http://yaoi.y-gallery.net/user/princessjulius/
Fictionpress:
http://www.fictionpress.com/u/610919/PrincessJulius
FanFiction:
http://www.fanfiction.net/~princessjulius
TUMBLR:
juli82.tumblr.com
  • Real Name
    Amy/Jess
  • Age
    23
  • Gender
    Female
Send Message
@Xaryna: oh man....we've got to build up to that. They aren't ready to be murdered yet. Lol
@AutumnWolf20: yay! We like to pull everything together and we didn't focus as much on the track stuff like we should have in the beginning..
@Guest: XD

Cue *overexagerated bow
@sstogner1: no it won't! But I hope you stay to see what's going to happen! So much...so much yet to come.
@Quadrant: lol

Mom won't know that he has that for quite a bit...
@XxNerd4LifexX: XD yay!! Glad you like t all!!
@Auldr: thank you, thank you. Juli will be trilled when she sees this! We enjoy tying everything back together and there wasn't enough focus of the track stuff in the earlier chapter because we were young and not thinking of the whole picture, but I'm glad you like and appreciate it!!
Lol gay stuff is what you wanted!! >.< he is too much!

I love the kissy face too!
So cute!! I love the stuttering! That's when you know he really cares!
Hehe, I figured he would write it with that. XD

The pages are turning out great so I hope you can think more highly of yourself!!! Keep up the good work because damn, that booty is fine. Lol
SomiJuli
July 24th, 2017
His face is so cute in panel 3 and you did a good job with the angle too!!

Now...it shall be an all out war. Hehe
SomiJuli
July 24th, 2017
Badass!! They really hit it off, huh? Well they are cute and I can't wait to see more of this!
yes, yes he sure does...
@bubblescrubber: >o< GASBHSBDSKJDNSJDHSAOID!!!!

MY POOR BABY!!!
SomiJuli
July 23rd, 2017
Holy moly that was close! Great action in these pages! I love how the bk was red for danger on the last page. Glad onus is ok! He sure can handle himself!
SomiJuli
July 23rd, 2017
Oh my goodness!! That looks human! O_o
SomiJuli
July 23rd, 2017
Interesting paneling! I like it!
SomiJuli
July 23rd, 2017
Shit. I hope he's okay..I love how the crows first instinct is to grab a hold of pepper and keep him safe!!!
SomiJuli
July 23rd, 2017
Yes!! That first panel with the hearts is too precious!!
SomiJuli
July 23rd, 2017
Cool deal! Let's see how this goes! Lol odus's face in that last panel made me laugh!
SomiJuli
July 23rd, 2017
Yes! I like the hair up!