User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
elctropenguin
A brief summary:
. friendly to anyone needing help
. I'm straight
Interest include (but are not limited to): Games,comics,sprites,reading,drawing,music,a good story.

robots are people too
SPAM poision:
http://english-71531544005.spampoison.com/
  • Real Name
    no way your going to get that
  • Gender
    Male
Send Message
...
so...many....sprites
Yeah here is your villain...
not my best but it gets the point across
and he has major plans for this place....
major plans....
(tf2 heavys response)
spriter is SPY!!!
HOWS IS THIS DOWNHILL?
...
>SHOOT THE DAMN THING WHEN IT LEAST SUSPECTS IT!!
or just use teleportation magic
I_I
parrish from the way you drew that... it makes you look like a pimp... but it si still a very nice drawing.
FLOMP
Thats my new favorite word
uhhhhh....
the latest comics are in the unchaptered section might wanna change that
*alright now that thats fixed we can enjoy the comic
if this were a movie...
the special fx and cgi budget would have been spent right now
Sounds good
But that villain sounds so emo to me for some reason
oh wait
now i remeber this is his "outing"
BWAHAHAH!!!
NOW THAT I LOOK AT IT I LOVE COSMO'S FACE
Me
I personally love the last panel
Lol barney
"Gordon its me, Barney from black mesa!"
this place ain't what it used to be
This place seriously took a major nosedive right now nothing makes much sense right now.
@xanden
Who said the characters had to change?
They'll just being armor or very light armor in some cases
arrrrrrrrrgh
It would sound cool but ITS SO HARD TO READ OR MAKE OUT WHATS GOING ON!!!
please use more than one color it makes life so much easier,from what I tell is that it looks good so far as the name goes but I can't tell whats going on
EDIT also the first panel looks really good but suffers the same problem of having only one color making it diffcult to interpret please use a black pen to outline shapes to tell them apart
???
When did he become super again?
But any ways this is still the most coolest retro styled comic I've seen
yeah..
you really need to work on your reviewing
skills A little bit.