User Data
Mars1040
Well, I made this thing when I was in high school and managed to produce two short-lived comics. Now that I'm a young adult, I am embarrassed at the stuff I wrote back then. But that's normal, right?
  • Real Name
    Mars1040
  • Age
    23
  • Gender
    Female
Send Message
Hiatus Indefinite
I'm sorry, I can't do this anymore. These comics went from a labor of love to just a chore and more work I have to do during the time I should be relaxing from my stressful job. It'd be different if I had a swarm of vocal fans who wanted me to continue but unfortunately, that's not the case.

If I do decide to continue, I would update sporadically, but to be honest I don't see that happening. Thank you for following this far, but I can't go on anymore, I'm sorry.
Hiatus Indefinite
I'm sorry, I can't do this anymore. These comics went from a labor of love to just a chore and more work I have to do during the time I should be relaxing from my stressful job. It'd be different if I had a swarm of vocal fans who wanted me to continue but unfortunately, that's not the case.

If I do decide to continue, I would update sporadically, but to be honest I don't see that happening. Thank you for following this far, but I can't go on anymore, I'm sorry.
Dear God, this looks terrible
This one actually gets a comment from me. I had to rush this one so it turned out kinda crappy.

Gabe looks fine, Bree (the wolverine staring at Lian) looks fine, Lian looks terrible. Her proportions look terrible and I just have a hard time drawing people from the front. However, I had to get this out ASAP so I can work on other pages. I WILL fix her on my own time but until then this will have to do.
Wait a second...if Zack's dead...
It's a mystery...shhh...
And this page is centered around Tifa and Cloud, Ed and Al start talking about going to the Second District to fight the heartless...
Mars is a bad girl ;_;
This page was finished last week but I forgot to update. Gomen ne...
Cloud!
Is he gonna team up with Ed and Al?

Well what do you think?
TAKE IT OFF!!!
I just HAD to do that, hey, how'd Elzo change color?
You're Cloud, aren't you?
Well DUUUUHHHH. Can't you tell by the hair?
TEXT TEXT AND MORE TEXT!!!!
The last panel sums up my feelings about this special, the end.
...I don't get it...
You know what, neither do I...just wait until Monday for the real comic
This was on the recently updated XD
It looks like they're a family in two ways, Adrian and Angela as mother and father and Jade as daughter. And Adrian as big brother, Angela as big sister and Jade as little sister. XD
Merry Christmas!
I FORGOT A PANEL BETWEEN 6 AND 7 HERE'S HOW IT GOES:
Roy: I'm playing them overtime, aren't I? Now get back to work!
Captain Bob: *sigh* yes sir.
This is the first of three parts of a side-story. The first three panels explains where Ed and Al are throughout this story.
Wait, wasn't there a girl in the last panel?
Don't ask...yet. So Zack comes, saves Ed and disappears...I wonder...
You said we were gonna meet Tifa!
Well I lied, we're not gonna meet Tifa for while, I KNOW Cloud's gonna come in before her so...yeah. So who is this mysterious girl (though you'll probably guess Namine from Kingdom Hearts) and why does Ed think she's Winry at first?
Why did Aerith walk out of the room?
'Cause...I have no idea...well we learn more about the heartless (that we all already know, I know). So we're gonna meet Tifa in the next comic.
DON'T CALL ME SHORT!!! I'LL BREAK DOWN YOUR FEET AND STICK 'EM ON YOR HEAD!!!
Yep, I had to insert a mini-short rant here. Well, Aerith and Leon are gonna explain a few more things in the next page.
I actually made a mistake on this comic...
Just look in the black when Leon's trying to remember...yeah I covered that up in the last minute.
A photoshoped image in a sprite comic! For shame!
It's NOT for shame. I can't have a whole bunch of sprites make up ONE chapter cover. So enjoy this...
Link introduces us!
Well, yeah Link introduces the new comic. You'd think this is a meaningless comic...well it's not, it's very important...kinda.