User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
BrittneySan16
Okay so it's obvious that I haven't uploaded anything in a long time. I'm a biiiit more active on Deviantart, but I don't have many fans so I don't think this'll help any. Anyway, planning on starting up an old comic of mine soon, with redesigned characters and a better beginning to the story. Hope it turns out well!
  • Real Name
    Brittney
  • Age
    24
  • Gender
    Female
Send Message
HMMMMM
HMMMMMMMMMMMMMM I HAVE FAITHFULLY WAITED FOR THIS DAY
FOR THIS BEAUTIFUL COMIC TO BE BACK
I missed it so much jafkjaf <3
SHIZU YES
I SHIP THEM TOGETHER <3
These utter cuties <3
A beautiful comic and a beautiful ending! I loved it all so much and I'm so glad it had a good ending! ;3; These babes are so wonderful, and you're an amazing artist and person! Can't wait to see more of your work! <3 Thank you so much for this!
Omg I loved it <3 Too cute!
I fucking love Sooch's reaction omg <3 Love these two to death and back!
Oh my gosh I can't wait till the next page! <3
Oh my gosh I need more of these two <3
I fucking love these two <3
Yaaaay! :D This page looks just amazing, so don't worry! I'm so excited!
@ohcaptain: I know I can't wait for the second season of Haikyuu! I neeeeed it!
Welcome back :D I missed updates on this comic so much TwT
I am literally squealing. <3 I love these two so dang much. I have reread this comic 4 times while I wait for your updates TwT You make me so happy <3 These two are the cutest!
So cute! <3
I assume if Takeshi is into that kind of... stuff... then there's probably a possibility he'd be way into all of the mirrors? XD Some people really like doin it with a ton of mirrors around.
Oh my gosh I love this comic so much! It made my day when I found it (just two days ago)! It's made me laugh and I love these two together so much! :D Also, amazing art style!
I neeeeddd mooooorrreee <3
EEEEEEEEE!
Yay! :D I'm so glad to see this page! ^^ I'm glad that you'll continue the comic, and I'll be a loyal follower throughout it all! Hope all goes well for you!
Ears
Joas ears hnnnnng <3 They're both so cute <3
I really... really... really love this comic. He is by far one of my favorite comic characters. I would love him ;___;