User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Comics yaaaaaaaaaay <3
  • Real Name
    Linds
  • Gender
    Female
Send Message
LMAO, that shirt is awesome :)
smokedpenguin
November 15th, 2010
I cant wait till this story starts making sense lol
:0
how depressing. talk about being between a rock and a hard place.
LOST?! Hurley, Locke and Ben...? who doesnt like that show? I like this kid :D
o.o
owwwwwwuuuuuuuuuuuuuuuuuch.
Yay! Violent justice prevails!!
haha
yeah same here! I used to hold the door halfway open and flush the toliet with my foot so that I could make a running escape, lol it is scary and some toliets are so freakin loud to its like a mini explosion of swirling water haha
OMG that is great! XD lol
beautiful!! haha
the colors, the detail, everything, beautiful! :0... lovin' simon's get up btw
kinda reminds me of something out of a coloring book, haha its really cool! :D
smokedpenguin
March 26th, 2010
Great page!! :0...
smokedpenguin
March 26th, 2010
whoa
your art is nothing short of amazing, its gets better every page. Keep going! :)
You know, she should probably be wearing a bra with that haha
smokedpenguin
March 15th, 2010
whoa.. cant walk away from that one