User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
angel2anime
Heyo! I'm just a mere crappy artist who likes to draw BL comics~

P.S.- I'm a bit shy and sometimes don't end up replying but I just wanted to let you know that I read and appreciate every comment you guys leave on my comics. ;w;

P.S.S.- All comics are updated randomly due to hectic schedules, please be patient with me lol.
angel2anime
December 26th, 2017
Hey there demons it's me,
ya boi


All memes aside, I hope everyone has had a wonderful holidays and may the new year be good to you all as well! (●´∀`●)ノ
angel2anime
December 6th, 2017
@Lee-Loo: I am so sorry! I've been extremely busy with this semester of college. I promise I'll get back to updating once all my finals are over~ (´・ω・`)
angel2anime
August 17th, 2017
@GayerThanARainbow: Don't worry, there's only a few more pages left of bearded Aoba! It was just my poor attempt to make him look more rugged from being depressed. ^^;
angel2anime
August 17th, 2017
Asdfghjkl omfg thank you!
@laurenipsum: Sorry for the late response but I'm really glad you've enjoyed the comic this far!(●´∀`●) I get really over joyed to know that people still actually enjoy this mess of a story haha.
angel2anime
August 17th, 2017
@Guest: LMAO that's going to be the only thing I'll think about when drawing them from now on. XD Back in 2011/2012 (when I was creating the comic) I was heavily into Angel Bite piercings so I gave them to Kei and just never really thought about it looking like a mustache before...then again my art probably doesn't do it justice either. ┐( ̄ヮ ̄)┌
@Kennedy_connolly: So it took me a second to realize what you were talking about and now I can't stop laughing...that mole is actually a lip piercing! It was sorta explained in "Q&A 2" lmao.
So there's a Portuguese translation group on Facebook that decided to take on both "Insecure" and my other comic "Tutor Me!" and like, it's really made me realize how many years I haven't drawn other characters. ( ̄ω ̄;)
angel2anime
December 26th, 2016
Well well well
The site change is weird...
angel2anime
June 24th, 2016
Don't worry, I plan to come out with a new page soon so this won't be the only update for a while lol.
Aoba's hand was on point until I realized he only had four fingers and now it is less on point.
angel2anime
January 8th, 2016
@misfits3: Neither did I lol.
angel2anime
December 16th, 2015
Woopsie
Sorry for the last page taking so long, didn't think I'd be that busy with school...I've actually had it almost finished for a long time now just never got to it... ^_^"
angel2anime
December 16th, 2015
@Anelir-Sensei: Don't worry, that song has been stuck in my head since it came out. XD

@YukixKaname1: Awe thank ya~ c: Doing well just been busy with school/work but now that I'm on break I'm trying to get back into working on these comics again "orz And lmao you'll get some "fanservice" of that soon~

@1-otaku-posts: Haha, sorry for the lack of updates in the past few months, I'm on break from school/work so I'mma try to be better about it! ^_^" However, I would love to see other people's continuation of the story lol.
angel2anime
December 15th, 2015
@CrazyaNinja: Thank you~ (for both the concern and the compliment). I ended up being super busy with college stuff so once I went on break I decided to work on my comics again..I also ended up laughing a bit when I had gotten your message considering I was already finishing up the next page when it happened haha.
angel2anime
December 15th, 2015
Hello,
it's me.
angel2anime
August 1st, 2015
What did I miss?
Ehh, working sucks but it's not really all to blame...I've been more active on my art account on Instagram where I just post random doodles, guess I'm still just trying to improve my art style OTL
late replies like always...
@yukirios: @raikua: @Felixthecatt: Thank you!~ <3

@BriannaMT: (/*'v'*)/ (<--closest thing to a hug I can send over the internet lol) Once I saw your message I started to feel pretty bad about not updating XD It was motivation to continue though~ So thank you very much! :>

@CrimsonnRain: Ah, didn't think anyone would see that note ^^" But seriously, thank you so much! Just your short message alone gives me a lot of encouragement ;v;
(´・ω・`)
@BriannaMT: Ah, sorry for the wait! I haven't really much as stopped but more like I took an unannounced and out of nowhere hiatus...I've recently been getting pretty mad about where my art style is going within my comics and I wanna try improving before I continue on (especially with the more emotional scenes to come). Aside from that, I have a few real life things taking a toll on me so just in general I haven't been in the mood to draw comics lol

tl;dr- I'll most likely continue with the story soon and I'm extremely sorry for the wait! ;o;
angel2anime
April 27th, 2015
@redleaveshavefallen: Ah, I would love to see fanart for my characters~ ;w; The only bad thing is that I absolutely love any fanart I get so I'd be such a horrible judge lol and don't worry, I'm also in a bit of a pickle with end of semester exams, homework, and final related stuff so I don't think the contest would be anytime soon...maybe late next month or so...depending... =w="
Ahhhh thank you!~ I was thinking the same but I'd figured not everyone would want my art as a prize lol
Yeah, I was thinking of doing that if the majority did end up wanting to do a fanart contest after all since emailing is a lot easier to sort through~