User Data
FiaFreckles
  • Real Name
    Holly
  • Age
    30
  • Gender
    Female
Send Message
Haha oh dear is one of Jameson's (many!) secrets about to be revealed?! What's got him all nervous so suddenly...
FiaFreckles
December 31st, 2015
One last up date for 2015!
Merry Christmas and happy new year!! They finally made it to the fated Tesco, lucky dogs!

Sorry I've been a bit slow yet again with colouring, damn festive season! But y'all be happy to hear getting off my butt to make time for more art is one of the tasks I've set myself for 2016 :D as well as pestering Naoru to finally work together on an exciting HeadCase related give away <3
FiaFreckles
November 22nd, 2015
@Jeana Star: Tesco is a large supermarket chain here in England, much like America's Wal-Mart :3 lol don't worry! I'm only in trouble if I get caught ;D and 'steal'? Oh ho ho I would never! I'm merely borrowing it from that grumpy nurse who falls asleep during her night shift...
FiaFreckles
November 22nd, 2015
where did i get the card...?
@Meemie7: why its mine of course! Its the card I get my wages put through on when I'm working at being world's best roomie ;D I do believe I will undoubtedly get a pay rise once I deck out the room in fairy lights and pinyatas!
Come find us in the comic village at London Expo this weekend :D
FiaFreckles
September 12th, 2015
omg! An update?!
Hey guys! first of all I'M so SORRY! The huge delay has totally been my bad! I started a new job and with other life Crap getting in the way I just haven't found the time to colour Theorah's stack of pages that's been steadily growing over the past 3 months

Although Headcase's return comes with exciting news! We'll be selling at London's mcm expo in October and fingers crossed the whole of vol.1 will be printed (that's all pages so far including some Lovely extras!) And since I'm a far better pimp than Theorah I thought I'll use this update to fish and see if any of you guys would be interested in any special pre order packs? We'll even post if you can't make it to expo. These packs will include goodies such as stickers and badges (and I'll even badger Theorah for original sketches... And if you've really lucky/unlucky I might even soil the pack with my own art!.)
@Meemie7: yes :| try not to get too attached to him! Mwhahaha...

(Or rather he does sleep under certain circumstances lol but a new 'fun' roommate isn't one of them ;) the comic will eventually go into the reasons for this though )
Fiafreckles sneaky update
hehe I've crept on here to update another page! XD Its my way of an apology for taking so long to finish up these pages on time ^^;; which I am ashamed to admit that Theorah has had drawn out for ages now. Ive locked myself away in my room for the evening, lol I want to see how long it takes Theorah to realise I've uploaded a page XD

Anywho! Jameson reveals his "small" dislike for sleeping... >] oh ho ho, which is just the tip of the iceberg!
@Meemie7: lol don't worry ;) I don't think Devin will get a choice! Haha :D

Aw and thank you <3 lol it is me that colours.... *creeps back underneath rock* it is also me that causes such huge delays in updates ._. Sorry!
FiaFreckles
April 25th, 2015
@Killsoty: whoa ok good luck with that :/
I'm just glad I can make jameson annoying in the comments ;)
FiaFreckles
April 24th, 2015
@Meemie7:
Jameson: pssst... Devin? .... Devin? Devin wake up.

Devin: urrrgh..?

Jameson: Devin... Wake. Up. I've got something to ask you... It's important. Wake up.

Devin: ok... Ok I'm awake. What is it?

Jameson: Do you want to build a snowman :D?
@Meemie7: haha ;) that won't stop him from trying!
FiaFreckles
February 2nd, 2015
@Meemie7: haha yes :D So punctual he's early! Surly Tamara can't be angry about that ;)
FiaFreckles
January 20th, 2015
@Meemie7: >) heh heh heh
FiaFreckles
December 17th, 2014
Its me again :D Theorah ran away to the cinema this time =[ Apparently I wasn't allowed to leave the house.

Hehe so looks like we're slowly approaching the end of chapter 2, just a few more pages left. I've had a sneak peak at what Theorah's been drawing up and boy are they good ones! :D I'm going home for Christmas so I'm not sure if there will be a page update next week but either way watch this space for a special something ;)

-Fiafreckles
FiaFreckles
December 13th, 2014
Sorry it's another late update guys :( Santa has been keeping me very busy, I didn't get it coloured in time ;__; (Whereas the actual artist has looooads of pages completed and awaiting my colours)

-FiaFreckles
@Andrea: *psst* I didn't get round to colouring this week, life got in the way :( but there shall be an update tomorrow! The another on the Monday after <3

Godstars?? I haven't heard of that, is it another comic? I would like to read! :D
@Andrea: We used to update every Thursday but my *ahem* momentum changed slightly with work commitments (eheh ^^; Theorah has like 4 pages ready for aggggges before I got round to colouring!) but we're back on track and now updating every Monday ^__^b (give or take an hour or so ;) )
@Meemie7: aww aren't you a sweetie! <3 Don't worry I'll protect my hands to keep on colouring! I hope you continue to enjoy our comic <3
@Meemie7: =[ I wont be able to colour the next page if Theorah breaks my fingers for spilling the beans ;__; she's scary :O

(haha she's like the most placid person Ive ever met btw...)