User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
  • Real Name
    Victoria Liddel
  • Age
    26
  • Gender
    Female
Send Message
<333333333333333
THREESOME ALERT!!!!!!!!!!
lol
I just realized Sergio blushes a LOT. So cuuuuuuute<3<3.
fangirl attack
Tall, mysterious, high-level pokemon, long flowing hair, intelligent, understanding, great sense of humor. OMG why aren't there more guys like this!!!! HOT...<3<3 *drools* So.. just so hot... Wait where's he going? He's coming back isn't he!? Come back hot mask guy!!! WE WUVE YOU! D:
You know, the mask guy is kind of sexy..

FANGIRL CRUSH ATTACK!!!!!!!!!!<3<3
LOL
Simon you spaz! XDD
I KNEW IT.. huh?
Oh.. no wonder I have a crush on The Gentleman and Sergio....................................
LOL
The looks on all their faces XD, especially The Gentleman's. LOL HAHA I can't stop giggling.
yay fuzzies
Soft fuzzy towls *giggle* so cute<3
...Welp,
you know what they say Dragonthing. Alive today, dead tomorrow.^^
So...
What exactly is he doing in front of that tv again?? O.o
SQEEEEEEE
This page is a cuteness overdose!! :D

And Sergio is blushing in the last panel because he wants to marrrrry Simon! Tehehe!
>:O
She tried to kill Sergio GET HER!!!!
<3
Wet Sergio tehe. Also, SIMON ROCKS! :D
CUUUUUTE!!
SQUEE!!!!!!!!!! :D
SERGIOOOOOOO!!! :0
STAY AWAY FROM THE SPARKLY ICE POOL WATER!!! ..

Yay printed version! I'm gonna show my friends who that Sergio guy is I can't stop talking about :3

(I has short attention span..)
THE DOOR IS OPEN
lol I love how they're still joking about the dead nephews.

PS. Can I put Sergio through a time machine and make him legal age??
<3
... I wanna meet The Gentleman in a dark alley!<333333
LOL
I don't want to find dead nephews...

Sure you do! :D
Since when did Psyduck get smart!? LOL
LOL
Ash you idiot!! LMAO You didn't know Pikachu was a guy!? LOLLL :D