hoibin
http://hoibin.deviantart.com/

---

I'm a secret who can't lie to you
an ocean side by its edge.
@airse & evi
@Airse: Thanks! <33
Hopefully I won't disappoint too much in the future. orz

@Evi: Thank you!
Actually, the original's colors were too dull, so I amped up the saturation, rofl.
But thanks. <33


ALSO WHOEVER READS THIS...
Sorry for not updating for a week or so; been busy with school.
It's around exam time, so.. a lot of projects and tests before exams.
It'll pick up after exams.
@gofl & deelee
jdhfla Thanks guys!!

@gofl: rofl, I'll try to upload something better/more relevant soon. <8'DD *drowning in schoolwork*
Thank you!! <33333

@Deelee: Best not to get on his bad side hurr. <8DDD
Purplehairedshota: ;m;/ *hugs back*
Aww thanks. :'D

And yeahhh, tests are jkhflajkhf.
Four tomorrow wtf. ;V;
(Hopefully that means no tests for a while after that)
*FLIPS A TABLE TO THE SKY*
OTL LOOKS SO GRAINY AFTER SAVING IT AS GIF.

lolll Sorry guys, it's just a random picture of two fricken girly shota boys who wish they could man up.
hurr.

Started out as a "relieve me from stress" doodle,
but I ended up speed-coloring it,
and getting more stressed CUZ IT LOOKS LIKE SHIIIIT.
<8'DDDDDDDDD

Yeah uh.

I should get back to studying for my 4 tests now OTL

I'll try to upload something more relevant/better soon, derpderp.
@gizumimipichu
Aww thanks. :'D

The book I pulled the quote from is called "the curious incident of the dog at nighttime" (not so sure about the capitalization, but that's how it appeared on the cover).

The comic isn't related to or based on the book at all though, lol.

I just thought the quote was sort of a nice summary of life/how this is gonna go, so I added it. <8'DDDDDDD

Sorry for any confusion.
@Vulpix
Helloooo <8'DDD

Thanks for dropping by~~
@gigi
aww Thanks. <333

Haha I sort of randomed the colors though. OTL""

I'll try not to be so lazy next time. <8'DD
LOLLLLLL
I used this image for so many things today.. :'D
(banner, avatar, devart avatar, devart first submission, this thing first submission...)

It's rushed and lazyyyyy sorry guys who were looking forward to something awesome. <8'DDD