User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
connectthedot
I am: A girl. Alive.

I like: Camping, good retorts, justice, lov triangles, books, comics, comic books, cats, dogs, when it rains cats and dogs. Oh yeah. People too. I like those.

I dislike: Spiders, math, NuuNuu from Teletubbies (Rampant Vaccum), Khaki trousers, Sweaty heads, Sweaty feet, earwigs, and mosquitos.

I work as a: Full time student, part time minor. (hehe get it, cuz i'm a kid...ha-ha? No? Darn.)
  • Real Name
    Sarah
  • Age
    23
  • Gender
    Female
Send Message
Gahhh so cute!
Okay question-- Is soupize the same as papa?
Or is soupize something completely different and I haven't caught on?
connectthedot
September 22nd, 2012
@Almightyra: RIGHT?! At first I thought he was gonna try to kidnap her, but then I was just like "What the heck dude?!" Idiot...-__-
OMAGAW. Adventure time FTWW ^ also, I love how Kane is just like "Oh yeah, being groped, no biggie happens all the time " :D
OMAGAWWW MARTIN <333 You.Are a sexy beast. X)
hahaha after my first kiss, I was like... "HEY. This isn't so bad!.....LET'S DO IT AGAIN 8D." Of course, this was with my then boyfriend of three months. Not fiance of 2 hours. Same difference :D
OMAGAW. I AM DYING. OF HOTNESS. eeeee balthasar, you're so beautiful :)
bahahaha Martin is sweet when he's all gallant, but sometimes he can be truly clueless...XD
What are theeeey?! :O
Ooooh sexy time! :D Kane is so cute..When is she going to see his face? Probably never..:( Ohhh well
AWWWW! I LOVE the second panel! ADORABLEEE! You guuuys...And does miss curly hair have a crush on Balthy? OOoOoOOHhhh
Lol is vesper trying to immitate corrick's posture? XD it's adorable!
omg. I frickin' love the janitor XD so cuute. Nyuuu~
OH MAH GAWWW!!! YUSSS >3<
EEEK!!! <3
connectthedot
December 13th, 2010
EEEEK!!!!! EEK EEK!!! AHHH <333
connectthedot
October 29th, 2010
not a good match?!?! well. he is a little boring ^^
AHHHHHHHHHHHHHH!!!! TOO MUCH LOVE!!! ARGH IMA DIE 8D SO...HAPPEEEE. AJKFSDHFGSDHVFdhvg
EHHHMAGAAAWD!!!! CLIFFORD YOU TEASE 8D